kimpansee

A

Anoniem

Guest
Hoi meis,
lang niets meer van je gelezen..
Ik ben ook al tijdje minder actief..lees wel veel maar wil eigenlijk er minder mee bezig zijn (wie weet helpt het??)
Hoe gaat het bij jouw? Nog iets aan die sites gehad?? Je kan inderdaad gewoon zaag uit de ballen halen, netzo als bij vrouwen..
Je gaat lekker op vakantie he.. Ben jaloers.. ben nog steeds aan het werk en heb ook nog geen goedkope vak gevonden.. Gelukkig nog 1 vlucht en dan ik ook vrij.. zit er aardig door heen.. laaste reis kon ik niet eens echt aardig zijn voor mensen (waren russen die geen engels of nederlands spraken alleen russisch, erg lastig)
Hoop na je vakantie weer iets van je te horen..
Hele fijne tijd geniet en maak lol..
Dikke knuffel
anne
xxx

he anne!

inderdaad lang nix meer gehoord, was er wel, maar heb niet echt iets geschreven alleen af en toe gereageerd.

heb vandaag uitslag van mijn uitstrijkje gehad, was niet goed!!
had tussen 9 en 11 moeten bellen, maar door hectiek op werk vergeten.....
ze hadden op mijn voicemail ingesproken dat het niet goed was, maar wat het nu is wat ik heb weet ik dus niet (da's klote!) maandag gelijk maar ff bellen dus!!

maandag krijgen we hopelijk ook de uitslag van mijn vriend zijn zaadonderzoek....nu hoop ik dus dat het aan mij ligt omdat mijn uitstrijkje niet goed is....misschien heb ik wel vijandig baarmoederslijmvlies ofzo!!

ff afwachten dus voordat we verder stappen kunnen ondernemen wat betreft iui, pesa mesa!

hoest daar bij jou? jij nog ff tot je nod of niet? nog 12 dagen???

ik moest wel lachen toen ik je verhaaltje las over dat je nog geen goedkope vakantie had gevonden!!! hoe kan dat nou????? je werkt notabene bij een vliegtuig maatschappij...hebben ze bij jullie geen kortingen? hahahaha

hoelang is je laatste vlucht? en wanneer heb je dan vakantie?
is ook niet leuk voor je partner lijkt me als je regelmatig lang van huis bent. hoe lang ben je dan vaak weg? en hoe gaat dat eigenlijk, krijg je in het land waar je bent een hotel? of vlieg je meteen weer terug naar NL? of vlieg je op verre landen? ja, veel vragen he! vind het wel een interessante baan die je hebt dus vertel, vertel!!

hoest verder met je?
hier buiten de spanningen rond de uitslagen wel lekker!
kheb nu vakantie, jim moet maandag nog werken en dan gaan we woensdagochtend met de trein naar schiphol we vliegen om 14.30u kheb er echt zin in!!
hoe ga jij trouwens naar schiphol? of vlieg je vanuit hier ergens? is anders ook wat iedere x op en neer naar a'dam.

ik hoor van je, nu ik een paar daagjes vrij ben voordat we vertrekken zal ik s avonds vast nog wel een x hier te vinden zijn!

xx kimpansee

Hoi Kimpansee,

Lekker op vakantie mag ik vragen waar je naar toe gaat en hoelang??

Geniet ervan,

groetjes: Chili

he chili,

ik ga lekker naar turkije!!
we gaan lekker 11 dagen naar bodrum!

we zijn er echt aan toe!! we zijn net verhuisd, en hebben t de laatste tijd errug druk gehad!
nu dat gedoe met al die uitslagen!!

lief dat je er naar vraagt!
ga je zelf ook nog weg?

xx kimpansee

Terug
Bovenaan