Kimpansee

A

Anoniem

Guest
Hoi meisje,

Hier schrok ik toch wel even van. Je hebt nog aan mij gedacht? Lief van je.
Ik ben idd minder op forum, dit omdat ik er te veel mee bezig was, niet dat het echt geminderd is, maar toch.
Ik heb ook niet echt nieuws, ik ben nogaltijd aant wachten op mijn ongi, ben nu al meer dan 3 mndn niet meer ongi geweest en dat weegt zwaar als je hier dan berichtjes leest van meisje die het moeilijk vinden dat ze een week moeten wachten tot ze hun ongi krijgen en om te testen . Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp hun, ik was ook zo en zal ook zo terug worden als mijn ongi terug op peil is. Maar nu is dat effe moeilijk, ik wacht al 3 maanden. Ik ben naar ha geweest en nu moet ik elke maand dat ik niet ongi wordt terug naar ha om een test te laten doen. Ben ik na 3 maanden nog niet ongi dan moet ik naar de gyn. Heb ondertussen ookal echo laten maken van onderbuik en alles was normaal, dat was het goede nieuws.
Ben ondertussen ook aant tempen, om een beter beeld te krijgen wanneer ik een eventuele eisprong zou kunnen hebben, maar mijn curve lijkt wel op de Alpen, zo verschillend, gaat van 36.3 naar 36.6 en dan terug naar 36.2 enzovoort. Dus daar kan ik ookal niet aan uit.
Zo dat is mijn verhaal een beetje. Ik kom wel af en toe eens kijken, maar weet eigenlijk dan niks nieuws meer te vertellen.
Ben echt wel blij dat jullie nog aan mij denken. Doet mij echt goed. Ga proberen terug wat meer op forum te komen, maar zitten nu ook volop in verbouwingen, dus zal zowiezo iets minder zijn.Maar toch bedankt.

Veel liefs,
Bea

Hoi Bea,

Ik ben eigenlijk altijd op het forum, zwanger worden na een miskraam maar keek een keertje op dit forum. Ik wou alleen zeggen dat ik me helemaal herken in wat je zegt. Mijn laatste ongi is nu 7 weken geleden en volgens de Maybe Baby had ik vanmorgen mijn eisprong maar de CB test gaf niets aan dus het kan ook vals alarm zijn (of mijn eisprong is net geweest, dan geeft de CB test niets meer aan). Anyway, mijn cyclus is ook belachelijk lang en onregelmatig en dus begrijp ik helemaal wat je bedoelt over dat het soms frustrerend is om te lezen dat iemand met een cyclus van 28 dagen, een week wachten ofzo al lang vindt!

We moeten hoop houden, onze tijd komt vast nog wel! Zelf mag ik eind deze maand naar de gyn voor een onderzoek. Dat stelt me wel wat gerust.

Heel veel sterkte gewenst!

Groetjes F.

he bea!

leuk dat je me ff weer bijkletst hoe het met je gaat!
jeetje zeg, nog steeds niet ongi!!! daar krijg je zeker weten het heen en weer van!!! dat kan ik me helemaal voorstellen...pff!!!

ik dacht dat je misschien zwanger was en ik dat door mijn vakantie allemaal gemist had, maar helaas is dit dus niet zo!
bij ons ook nog steeds niets te bekennen, gelukkig ben ik wel op tijd ongi. anders zou ik helemaal gek worden zoals jij nu dus.
ik heb nod 20 sept, mocht ik toch ongi worden gaan we voor iui, maar misschien heb je mijn verhaal al gelezen.

nou, ik spreek je gauw weer een x!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan