Kimpansee

Nee, ik was dus toch niet zwanger, wel heel sterk het vermoeden dat er iets was. Was uiteindelijk op mijn lange cyclus 2 dagen overtijd, dus een negatieve test was het resultaat, natuurlijk voordat mijn ongi kwam de test gedaan, zonde.Ik had een hele hevige menstruatie, en veel pijn, dus ik denk dat er iets niet helemaal goed ging.jammerr, weer op naar de volgende.
Ik heb het nu proberen los te laten, en ga lekker op vakantie. Besloten dat ik op mijn 2de een jaar moest wachten, toen 8 maanden voor de derde wat fout liep in maart na 3 maanden, en het kan dus nu gewoon weer zolang duren. Anders had ik nu gewoon 7 maanden ver geweest, ik denk er nog regelmatig aan, en ik hoop dat mijn kleine engeltje binnenkort weer bij me terug komt. ik zit nu weet in de 4de ronde na mijn miskraam, en volgens de berekening heb ik volgende wek mijn ei, maar had vanmiddag onwijze steken links, en mijn baarmoeder zit hoog enzo, dus toch maar even geklust, voordat mijn man moest werken, die heeft nacht. You never know , toch?
Het maakt je sexleven er niet saaier op in ieder geval, en dat na 15 jaar.
Nou, heel veel succes, en ik zal voor je duimen.
Groetjes,
Adren

he adren!

dit is balen zeg!! (meer dan balen, maar dat is zo moeilijk uit te drukken in woorden!)

ik hoop voor je dat je op vakantie (met alle ontspanning etc om je heen) lekker van elkaar (en de omgeving natuurlijk haha) kunt genieten en dat je als je terug komt alsnog goed nieuws hebt/krijgt!

ik laat je wel weten wat het bij ons geworden is...heb 21 juli mijn nod!

fijne vakantie alvast....ik moet helaas nog 6 weken werken...

xx kimpansee

Hallo Adren
Ik ben geloof ik niet de enige die nog zo laat op "het net" te vinden is.. Mijn man heeft de computer nodig voor z'n werk en zit dus meestal 's avonds aan dat ding... maar na vandaag eens een dag flink aan de computer te hebben gezeten en hij naar bed ging MOEST ik gewoon even zien of er nog wat gebeurt was.. Nou we zullen elkaar geloof ik nog wel vaker treffen.. Weltrusten en tot snel Fijne vakantie!!!! Lill.

Terug
Bovenaan