Kimpansee

He Kimpansee,

Dankjewel voor je lieve berichtje!!!
Ja we zijn al aan het idee gewend geraakt en nu is het allemaal plannen en uitvoeren....

Dus we hebben nu al een drukke tijd te gaan.
Maar het is het allemaal waard dat zeker!!!

We kijken ook alle opties, nieuw 2ehands en huren...

Ik had het al gelezen van je man!! En nu, is er al wat meer bekend???
Maar volgens mij bestaat er ook een methode dat het ditect uit de zaadbaal zaad gehaald kan worden, maar dat weet ik niet zeker hoor.

Houd me op de hoogte..

kussies
MoMo

he momo!

vandaag zaad ingeleverd, dus nog ff een weekje afwachten, we zijn errug benieuwd.
ja, dat zaad uit zaadbal halen etc heb ik gelezen, maar wordt in NL niet gedaan blijkbaar, moet je voor naar belgie of duitsland. maar we wachten eerst maar ff uitslag af.
tis wel balen nu, maar hopelijk komt het allemaal goed, net als bij jou/jullie.....met 1 zijn we ook al blij haha!

heb zaterdag mijn ei gehad, maar denk niet dat het deze x gelukt is, na een 2de slechte samenlevingstest heb ik daar nu geen hoop op. nu wordt ik op vakantie ongi....gadver....

maar voordat het zover is hebben we eerst nog ff voorpret voordat we weggaan naar het zonnige turkije!!

lieve momo, ik hoop dat we af en toe wat van elkaar horen/te horen krijgen. want ik ben errug benieuwd naar hoe het verder met je gaat en wat voor bengels je gaat krijgen....meisje(s)/jongen(s)!!!
hoever was je nou? week of 10??

tot snel!!
xx kimpansee

volgende week uitslag van zaad, misschien dat ik het voor onze vakantie nog ff laat weten, anders wordt het eind augustus dat je wat van me hoort!

xx

Hoi Kimpansee,

Nou ik hoop dat er nog wat te doen valt!!! En anders ga je toch lekker naar Belgie??? Volgens mij vergoeden sommige ziekenfondsmaatschappijen dat wel, maar dat weet ik niet zeker hoor...

Tuurlijk laat ik wat van me horen en als je wilt kletsen dan moet je ff een gil geven in de maart forum, ik sta altijd voor je klaar schat!!!

Nou geniet lekker van je vakantie, probeer het ff los te laten (weet dat dat makkelijk gezegd is dan gedaan) en kom lekker uitgerust terug om er weer stevig tegen aan te gaan... hihi

Laat het me nog weten als je tijd hebt voor de uitslag en anders hoor ik het wel...

Fijne vakantie meid en GENIET...

kussies
MoMo

Terug
Bovenaan