Kind 1 jaar al bijna 2 weken diarree

<p>Goedemorgen dames,</p><p>De titel zegt het al maar mijn zoontje heeft echt al 2 weken diarree. Maar ook flinke luiers, bijna elke luier zit vol en ik kan ook gelijk schone kleding aan doen. Hij is voor de rest wel vrolijk en hij speelt gewoon. </p><p>Iemand een idee of dit kwaad kan? </p>
 
Als het er echt flink uit komt zal dat niet heel goed zijn. Zal even de huisarts bellen.
Al gekeken of hij allergieën heeft voor voedsel? Probeer een schema bij te houden van wat hij eet. En probeer dan de meest logische dingen eruit te halen. Bijv melk of gluten.
 
Dit is een beetje zijn schema 

7.30u 150ml opvolgmelk + 2 broodjes
10u fruit
12.30u 2 broodjes + water
15.00u iets lekker bijv. Ligakoek 
17.00u groente
19.00u 150ml opvolgmelk

Zo eet en drinkt hij al een tijdje maar nooit zo diarree er van gehad
 
Dit is een beetje zijn schema 

7.30u 150ml opvolgmelk + 2 broodjes
10u fruit
12.30u 2 broodjes + water
15.00u iets lekker bijv. Ligakoek 
17.00u groente
19.00u 150ml opvolgmelk

Zo eet en drinkt hij al een tijdje maar nooit zo diarree er van gehad
 
Dit is een beetje zijn schema 

7.30u 150ml opvolgmelk + 2 broodjes
10u fruit
12.30u 2 broodjes + water
15.00u iets lekker bijv. Ligakoek 
17.00u groente
19.00u 150ml opvolgmelk

Zo eet en drinkt hij al een tijdje maar nooit zo diarree er van gehad
 
Krijgt ie tandjes? Hier ook een 14 maander die al een tijdje diarree heeft. De ene dag echt waterig en de ander dag minder. Zijn zover ik kan zien nu 2 extra tanden door.
 
Ja hij is daar wel mee.bezig.. maar ik heb vanaf vanmorgen 7 uur al 3!! Poepluiers gehad en ik heb m vanacht ook helemaal mogen wassen.. en zo gaat het dus al 2 weken lang 
 
Ja hij is daar wel mee.bezig.. maar ik heb vanaf vanmorgen 7 uur al 3!! Poepluiers gehad en ik heb m vanacht ook helemaal mogen wassen.. en zo gaat het dus al 2 weken lang 
 
Terug
Bovenaan