Ik ben radeloos, mijn kind wordt volgende weem 1 jaar en heedt misschien 2 goede weken slaap gehad. Hij is als sterrenkijker geboren en het was geen makkelijke bevallig, kraamtijd heerlijk geslapen, maar zodra die over was begon hij alle avonden te huilen en te gieren, uiteindelijk achter gekomen verborgen reflux, hiervoor medicijnen gekregen, maar heeft niet veel geholpen. Voorderest alles al geprobeerd, chiropractor, osteopaat, voeding voor koemelkallergie, spirituele goedjes, mediums noem het maar op. Overdag slaapt hij nog maar kort, maar valt dan wel altijd rustig in slaap en blijft ook rustig slapen, maar elke avond is het een drama.in mijn armen wil hij niet slapen, hij wil geen fles. Nu rijden we elke avond een rondje met de auto en valt hij in slaap, maar wordt dan na een uur schreeuwend wakker. Het lijkt net of hij slaapt, heeft zijn ogen dicht, maar is niet te troosten. Ik slaap al maanden niet en ben radeloos. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Is er iemand hier bekend mee en iemand die mij kan helpen?