Kind 5 maanden slaapt niet meer door

<p>Mijn zoontje van 5 maanden heeft altijd goed doorgeslapen. Maar sinds dat hij 1 week in t ziekenhuus heeft gelegen, is t doorslapen weg.</p><p>Ieder uur is meneer wakker en schreeuwt de boel bij elkaar. </p><p>Heeft er iemand tips wat te doen? </p>
 
Mijn zoon van ook 5 maand slaapt sinds 4 nachten weer goed.. maar is minstens twee week ook om de 2/3 uur huilend wakker geworden ieeeeedere nacht.. ik deed niks anders dus toch een fase? ?‍♀️ ik bleef iig gewoon volhouden aan onze avondroutine in de hoop dat hij weer doorkreeg dat het gewoon bedtijd is ?
 
Hier ook een periode gehad! Kon elk uur lopen voor een speen, heb zelfs enkele nachten weer 2 voedingen moeten geven voordat hij weer kon slapen. Hier heeft hij na die "Fase" ineens een strak ritme opgepakt en gaat het weer oké. Maar doorslapen doet hij nog steeds niet. Wel komt hij nog maar 1 keer per nacht dus ik vind het dikke prima!
 
Heel erg vervelend, begin je eindelijk weer wat energievreter krijgen... Ook heel herkenbaar. Gaat het inmiddels wat beter? Wat bij ons erg goed hielp was het ritme houden. In het ziekenhuis ging het er waarschijnlijk toch net even anders aan toe dan thuis. Hier kunnen ze van in de war raken. Het kost weer wat moeite maar consequent zijn zal het beste helpen denk ik. 
 
Terug
Bovenaan