Kind aan je been! Herkenbaar?

A

Anoniem

Guest
Hoi mammie's,

Ik was toch even benieuwd of jullie dit ook hebben.
Daan is de laatste dagen/weken niet bij me weg te slaan! Hij hangt (letterlijk) aan m'n benen! Als ik hem even elders zet (bak Duplo, ander speelgoed) begint ie te huilen en weet niet hoe snel ie weer aan mijn benen moet gaan hangen. Eerst dacht ik dat hij dan even wilde lopen, dus dan deden we dat. Maar ja, uiteindelijk liet hij zichzelf dan weer vallen en hing weer aan mijn benen! En ik vond het best schattig, maar nu vind ik het eigenlijk helemaal niet meer fijn! Zelfs zijn papa mag Daan niet aankijken. Dan word ie boos! Nou ja...dat is natuurlijk helemaal niet leuk voor een papa die na een dag werken ook wel even tijd wil met zoonlief. Maar zoonlief denkt daar heel anders over momenteel.

Gister kreeg ik een herinnering dat de 15mnd sprong eraan zit te komen. Ik heb het gevoel dat we nog niet eens uit de 13mnd sprong zijn! Daan is nu 14mnd, is een echt mama kind nu! HELP!

Wie herkent dit? Gaat het binnenkort nog over?

gr Anita

Hoi,

Het was mij ook al opgevallen dat er tussen de 13-maanden sprong en de 15-maanden sprong weinig adempauze zit. De uitvoering is hier iets anders, maar het probleem is zeer herkenbaar. Tanden op elkaar en even doorbijten?

Succes!

KT

Hmm geloof dat het hier is begonnen.....(13 mnd nu)ik loop weg en het is gelijk brullen
mama!mama!mama!Hoe lang gaat dit duren?denk dat ik het ook snel zat ben hoor....

liefs

quote: Mop1978 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 07:51:47'));

Hoi mammie's,

Ik was toch even benieuwd of jullie dit ook hebben.
Daan is de laatste dagen/weken niet bij me weg te slaan! Hij hangt (letterlijk) aan m'n benen! Als ik hem even elders zet (bak Duplo, ander speelgoed) begint ie te huilen en weet niet hoe snel ie weer aan mijn benen moet gaan hangen. Eerst dacht ik dat hij dan even wilde lopen, dus dan deden we dat. Maar ja, uiteindelijk liet hij zichzelf dan weer vallen en hing weer aan mijn benen! En ik vond het best schattig, maar nu vind ik het eigenlijk helemaal niet meer fijn! Zelfs zijn papa mag Daan niet aankijken. Dan word ie boos! Nou ja...dat is natuurlijk helemaal niet leuk voor een papa die na een dag werken ook wel even tijd wil met zoonlief. Maar zoonlief denkt daar heel anders over momenteel.

Gister kreeg ik een herinnering dat de 15mnd sprong eraan zit te komen. Ik heb het gevoel dat we nog niet eens uit de 13mnd sprong zijn! Daan is nu 14mnd, is een echt mama kind nu! HELP!

Wie herkent dit? Gaat het binnenkort nog over?

gr Anita hallo andere mamma,kijk hier even op t forum bij zie t niet meer zitten,dan zie je dat ik t zelfde probleem heb en al maanden lang,ik ben er erg moe van en dat is misschien niet t juiste woord,onze zoon is nu 13 maanden,maar heeft dit al heel lang,ben blij als zn vader thuiskomt dan kan die t van me overnemen,t liefst is hij bij mij,maar als hij me niet ziet is zn pappa ook goed,om gek te worden he?ik kan je geen raad geven en ook geen hoop,t enige waar je misschien wat aan hebt is dat je niet de enige bent,maar dat is een schrale troost.groetjjes rupsje

Ook hier heel herkenbaar, maar bij ons zitten we nu weer in rustiger tijden. Bijna 16 maanden. Hij speelt nu weer meer alleen, maar komt vaak wel eventjes een knuffel halen. Nog even volhouden dus!

pfff, ooit gaat het dus beter worden...

Nou, voor vanavond heb ik mezelf even verwent: Daan is uit logeren! En wij gaan zo uit eten! Zomaar spontaan idee. Gelukkig vinden opa en oma het altijd leuk om Daan te hebben voor een nachtje...heerlijk....
Want inderdaad...je word er echt moe van. Dus ik hoop dat dit avondje me weer wat frisse energie geeft...

groetjes Anita

quote: Mop1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2008 19:22:54'));

pfff, ooit gaat het dus beter worden...

Nou, voor vanavond heb ik mezelf even verwent: Daan is uit logeren! En wij gaan zo uit eten! Zomaar spontaan idee. Gelukkig vinden opa en oma het altijd leuk om Daan te hebben voor een nachtje...heerlijk....
Want inderdaad...je word er echt moe van. Dus ik hoop dat dit avondje me weer wat frisse energie geeft...

groetjes Anita

Gelijk heb je en een hele fijne avond!

KT

Dank je wel KT!

Het was heeeeeeeeerlijk. Nieuw tentje, super lekker gegeten! En daarna ontzettend fijn geslapen. Meestal heb ik wel moeite met slapen als Daan weg is, maar ik was zo moe...echt als een roosje geslapen.Om 9u werd ik wakker! JOEPIE! Daarna zelfs nog even geshopt en om half 12 Daan weer opgehaald. Eenmaal weer in huis begon hij direct weer te 'hangen', maar dat deerde me nu echt niet! Ik kan er weer helemaal tegen aan!

Liefs Anita

Terug
Bovenaan