Kind gevallen op zijn hoofd

Beste ouders,
Ik heb een kind van een jaar een half en het is gisteren op zijn hoofd gevallen en ik heb hem in mijn handen gepakt maar hij werd onbewust een paar minuten dan ragende hij heeft niet overgegeven of bloed ik ben naar de dokter geweest hij zei dat Niek aan de hand is maar ik will graag weten is er oit zo iets geweest bij jullie kinderen wat hebben jullie dan gedaan

Dankjewel
Ik wacht op jullie ervaring
 
Ja naar de dokter en die vertellen  dan wat je moet doen. Zij zijn ervaringsdeskundige. 
Tegenwoordig hoef je niet meer wakker te maken na nieuwe richtlijnen
 
Wat naar! Luister naar de arts. Zij weten wat je het beste kunt doen. Vertrouw daarnaast ook op je eigen verstand en gevoel, jij kent jou kind het beste. Als er een moment komt dat je denkt dat het niet in orde is, trek dan aan de bel. Sterkte!
 
Inderdaad vertrouwen op de arts maar zelf wel logisch blijven denken en alert blijven. Mijn ervaring us helaas dat artsen het ook nogal eens mis hebben.. 


Wij kregen overigens 2 maanden geleden nog wekadvies van de huisartsenpost en vrienden via hun huisarts ook dus per wanneer is dat advies niet meer dan? 
 
Terug
Bovenaan