Mijn dochter van 3,5 heeft een half jaar geleden tegen mij en haar vader gezegt dat er een opa op haar bed zit. Die heel boos is. Ik heb toen een rozenkrans op haar slaapkamer gehangen en heb samen met haar gevraagd of die oude opa weg wilt gaan. Mijn dochter noemt alle oude mensen opa en oma's.
Ze slaapt heel slecht vanaf het begin. En word altijd veel wakker en is dan heel onrustig.
Nu wilt ze helemaal niet meer op haar slaapkamer slapen. Omdat er een klein babyspookje op haar kamer zit. Vertelt ze.
Ik weet niet wat ik hier van moet denken. Of het waar is of fantasie.
Maar hoe kan een kind van 3,5 jaar weten wat een spook is. Ze heeft er nooit iets van gezien op tv of boekjes.
Nu probeer ik haar in haar bed te leggen maar word helemaal hysteries.
Ze zegt dat de babyspook laatst op mijn schouders zat en dat de spook mijn mond aan het poetsen was. Beetje kriepie wel. Zoiets verzin je toch niet.
Moet ik naar de dokter of is er een andere mogelijkheid.
Ze slaapt heel slecht vanaf het begin. En word altijd veel wakker en is dan heel onrustig.
Nu wilt ze helemaal niet meer op haar slaapkamer slapen. Omdat er een klein babyspookje op haar kamer zit. Vertelt ze.
Ik weet niet wat ik hier van moet denken. Of het waar is of fantasie.
Maar hoe kan een kind van 3,5 jaar weten wat een spook is. Ze heeft er nooit iets van gezien op tv of boekjes.
Nu probeer ik haar in haar bed te leggen maar word helemaal hysteries.
Ze zegt dat de babyspook laatst op mijn schouders zat en dat de spook mijn mond aan het poetsen was. Beetje kriepie wel. Zoiets verzin je toch niet.
Moet ik naar de dokter of is er een andere mogelijkheid.