<p>Ik ben radeloos. Ik ben al een paar jaar met mijn man en die heeft 3 kindjes. Nu wist ik dat de oudste al vaker probleempjes had met afvegen. Ze doet het gewoon niet. ze is volgens haar zelf gewoon te "druk" en wilt niet lang poepen. mijn man heeft daar ook vaak een gesprek over gehad met de moeder van haar. Maar volgens moeders gebeurt dat nou nooit bij haar. (Dochter zelf zegt van wel) maar goed.. Nu zit er elke keer poep in haar onderbroek. En aangezien ik de gene ben die hier de was doet heb ik elke keer weer de “mazzel” dat ik in een poep onderbroek grijp… nu hebben we al geprobeerd dat als ze bij ons is (om het weekend) dat ze haar vader maar moet roepen als ze klaar is met afvegen als ze heeft gepoept zodat hij haar kan controleren. Nu was dat eventjes goed gegaan. Tot dat ze het te gênant vond en hem niet meer is gaan roepen. Dus je raad het al… poep in der onderbroek… ik ben er zo ontzettend klaar mee. Ik vindt het gewoon echt heel smerig want ze is al niet zo schoon (kont krabben en dan in der neus) maar ik vindt het ook zielig want ze loopt nu gewoon vaak met poep in der onderbroek. En dat ga je uiteindelijk ruiken. En ik ben ook gewoon heel bang dat ze er mee gepest gaat worden als haar klasgenootjes het gaan zien. Plus ik heb ook het idee dat je daar ook best ziek van kan gaan worden. Herkent iemand dit? Wie heeft er tips? Wat kan gaan helpen?</p>