Kind ziek

Hoi allemaal, ik hoor graag jullie mening over iets.

Mijn dochtertje is sinds gisteravond erg ziek. (Krentenbaard, erg verkouden en hoge koorts) Normaal gaat ze altijd op dinsdag en donderdag naar mijn moeder maar omdat ze nu zo ziek is zag mijn moeder dit niet zitten. Ik kan dat wel begrijpen.. mijn vriend daarin tegen vind het onzin en snapt niet dat mijn moeder dit niet doet.. Wij hebben nu een drukke week kwa werk en aangezien wij zzpers zijn ik dus de komende dagen niks verdien. Nu vind ik mijn dochter belangrijker dan geld maar bij hem lijkt dat op het moment niet zo te zijn.. wat vinden jullie hier nu van?

Mijn dochtertje is trouwens net 1 jaar.

Kindjes die ziek zijn zijn het liefst lekker thuis in hun eigen omgeving bij papa of mama. Dus inderdaad, lekker thuis laten. ❤ ze zijn maar zo kort klein & nu hebben ze je gewoon nog nodig!

Ziek kind blijft thuis inderdaad, want ze zou ook niet naar de kinderopvang mogen als ze daar heen zou gaan. En ja, dat komt wel eens rot uit (ook als je geen zzp-er bent), maarja.. t is niet anders. Lekker uitzieken bij papa en mama. Krentenbaard is ook nog eens enorm besmettelijk dus wat dat betreft zou ik haar als oma zijnde ook even niet graag om me heen hebben. Als volwassene kun je ook Krentenbaard krijgen en er flink beroerd van zijn.

Thuis blijven. En niet omdat ik denk dat mijn moeder zou zeggen dat ze dan liever niet oppast, maar omdat een ziek kindje gewoon t liefst bij z’n eigen ouders is. Als wij ziek zijn wil je ook op je eigen bank of in eigen bed liggen, heb je ook geen behoefte aan de deur uit te gaan.

Ik vind het heel begrijpelijk van oma en zou er zelf niet eens over nadenken om haar zo ziek daar naartoe te brengen. Waar wil je zelf zijn als je je super beroerd voelt? Juist.. thuis! In je eigen bed, op je eigen bank en bij je eigen moeder. Het komt helaas nooit uit, maar het is niet anders.

ik begrijp je moeder heel goed, krentenbaard is erg besmettelijk en daar kun je als volwassene erg ziek van worden. 
Bovendien, als het even kan hoort een ziek kindje naar mijn mening in zijn/haar eigen bed bij zijn/haar eigen papa en/of mama.
Sterkte!

Terug
Bovenaan