Kindbewegingen

Hallo mede mama's,

Ik ben zwanger van mijn tweede kindje nu bijna 27 weken. Zwangerschap verloopt prima zonder problemen gelukkig!
Ik voel de baby al een week of 7 denk ik het is een lekker druk mannetje net als dat mn dochter ook was.

Nou valt me op dat vandaag de bewegingen minder vaak zijn en minder hard zeg maar.
Maar voel hem dus wel.
Kunnen de bewegingen ook wel eens in kracht wisselen vraag ik mij dus af? Als t morgen nog zo is dan bel ik even met de vk.
 
Ja zeker de eerste voelde ik gesteld per week 3 x en daarnaast heel vaak de hik de verloskundige zei nee minimaal zo veel x voelen per dag dus hup naar ziekenhuis aan zo apparaat die gene zei hoezo ben je doorgestuurd ja voelde hem niet veel ja nou hij beweegt behoorlijk dus geen probleem dus dat je minder voelt ka makkelijk
 
Ik ben nu 28 weken en onze kleine meid is ook heel beweeglijk. Ik heb ook af en toe wel dagen dat de bewegingen zachter lijken of dat er mogelijks minder beweging is, maar de dag of dagen erna is het weer op het niveau van ervoor. Als je je echt zorgen maakt, zou ik even bellen naar je verloskundige. Daar zijn ze voor uiteindelijk.
 
Ja hoor, herkenbaar. Ben nu 34 weken, en soms heeft m'n zoontje gewoon een rustigere dag. Dan voel ik hem wel, maar meer timide, of lijkt hij gewoon iets rustiger. Vaak de dag erna maakt hij het weer goed ?
Als ik twijfel ga ik vaak op mijn linkerzij liggen, en dan gewoon bewegingen voelen. Maar zolang ik hem wel blijf voelen, maak ik me er niet druk om. Ik ga er dan gewoon vanuit dat hij af en toe ook wel eens een lui dagje heeft ?
 
Bij twijfel de verloskundige bellen, elke keer. Ik twijfelde (voor wie zou je het niet doen?) omdat ik al een paar keer gebeld had maar toch gebeld. Het zat niet goed dus ben er nog altijd als ik eraan terug denk blij mee.
 
Mijn verloskundige zei hierop dat het eraan lag hoe hij ligt. Dus soms voel je de bewegingen inderdaad gewoon een stuk minder..
 
Terug
Bovenaan