kinder opvang

Hoi,

Een stomme vraag misschien.. Ik werk voor een uitzendbureau nu heb ik al op

www.belastingdienst.nl

voor opvang toeslag maar dat is niet veeeel moet ik eerlijk zeggen als ik alleen toeslag krijg van de belastingdienst hou ik maar 300 euro over van me loon bij een 37 uur werkweek.. Nu bestaat er ook een werkgevers bijdrage maar dat telt niet voor mij omdat ik voor Randstad werk.. kan ik nog ergens iets krijgen ik heb geeeeen ideee bij wie ik dit allemaal kan navragen dit is me eerste kindje :D  Weet iemand hier iets over???  Maar voor 300 euro kom ik me bed niet uit dan blijf ik liever thuis en huismoedertje zijn en geloof me dat is ook een hele dag taak :)

Groetjes,

Bianca

Hoi Bianca,

Ik reageer even snel, moet zo ontbijten voordat het kleine spookje zich weer meld. Ik, als alleenstaande moeder, krijg het ontbrekende werkgeversdeel van de belastingdienst. Wanneer mijn werkgever ook niet zou betalen krijg ik nog eens 1/6 deel van de belastingdienst. Ik moet nog steeds wel 1/3 deel betalen maar het is te overzien.

Als ik jouw was zou ik heet gewoon eens gan vragen bij de belastingdienst zelf.

Succes,

Groetjes Nands, mv Tess 2md

Hoi,

Ook ik reageer ff snel.Ik krijg zo visite en moet nog ff stofzuigen.
Onze kindjes zitten ook op de kinderopvang en ik hoef maar 80 eurote betalen voor 2 kids, 1 dag in de week.
Op www.toeslagen.nl kun je alles uitrekenen, inderdaad als je van je werkgever niks krijgt dan krijg je van de belasting wat meer terug, en ik werk zelf in de kinderopvang en mijn bazin heeft weer allerlei cursussen en bijeenkomsten gehad en die vertelde dat het volgend jaar nog goedkoper word !!!
Tja en dan is het leuk om te blijven werken.

Groetjes Marina.

hoi,

ik werk ook via randstad. ik krijg helemaal niks uitgekeerd.
mijn man krijgt wel 1/6 deel.
maar als ik het dan goed begrijp krijg je wel van de belasting terug.

als het goed is word het volgend jaar goedkoper ja KDV. dat zou echt perfect zijn.
ik moet zeggen dat ik nu zelf bijna niets overhou als ik dan het kdv zelf betaal van mijn salaris. maar ik vind het wel fijn om die 20 uur te werken. ben je toch onder de mensen.
ik heb best genoten hoor die 10 weken met merel thuis, maar op langere termijn denk ik blij te zijn met mijn baantje.

Sorry,

Ik moet toch ff klagen. Mijn man en ik verdienen goed en wij hebben niks te klagen. Maar juist omdat we zo goed verdienen krijgen we niks van de belastingdienst terug (gelukkig wel van onze werkgevers). hierdoor gaan we er per maand ongeveer 1000 euro op achteruit. 500 euro voor kinderopvang (drie dagen, 1 kind) en ruim 500 euro wat mijn man aan salaris in moet leveren omdat hij een dag minder gaat werken.

Ik vind het krom dat onze werkgevers wel een bijdrage leveren en de belastindienst niet! Overigens werkt mijn man op het hoofdkantoor van Randstad (niet als uitzendkracht maar in vaste dienst) en hij krijgt dus wel een werkgeversdeel (ook krom!)

Annemieke

Terug
Bovenaan