kinder shampo/ douche creme?

Hoi allemaal,
Gebruiken jullie nog speciale kinder shampo en douche creme?
Of gewoon wat je hebt staan voor jezelf?

Gewoon benieuwd!
Ik zelf gebruik meestal voor Lieve de wasschuim voor huid en haar van Zwitsal, makkelijk en snel in gebruik.
Ruikt lekker..
Alleen schijnt het voor het haar beter te zijn als je op een gegeven moment normale shampo gebruikt, aangezien babyshampo anders zou werken?
Aldus onze kinderkapper.

Hoor het wel!!
Gr Rina

Hoi hoi,

wij gebruiken allang geen Zwitsal meer voor Dylano. Hebben in geboortepakketten van de winkels (voor Sylvan) gratis Palmolive 2 in 1 shampoo gehad. Die vinden we super, en ruikt ook echt heel erg lekker.
Ik denk niet dat onze kindjes het nog nodig hebben, maar je kunt het tuurlijk altijd blijven gebruiken.
Ohja, die shampoo is natuurlijk kindershampoo

Liefs Deb.

Ik heb voor Marissa de hele lijn van Natusan die speciaal is voor beter slapen. Hij werkt hier zo ontzettend goed. Ze slaapt zeker een uur langer en rustiger als ze hiermee in bad is geweest. Dus voorlopig gebruiken we die lekker

groetjes Linda

Hoi,

hier ook nog steeds baby/kinder shampoo en badschuim en lotion etc. Zoveel gekregen bij haar geboorte dat we er nog niet doorheen zijn!

Groetjes Alberdien

Hier ook nog steeds de babyshampoo simpelweg omdat Jesse heel boos wordt als z'n haar wordt gewassen en als we het dan uitspoelen altijd wel iets in z'n oogjes terecht komt....tja gewone shampoo gaat dan prikken, dus zolang hij z'n haren nog niet normaal kan wassen, houden we het bij de babyshampoo!

Groetjes
Angel

Bij ons ook nog babyshampoo. Ik vind het heerlijk ruiken, ik maak er bijv ook mijn haarborstels mee schoon. Voor mijn oudste heb ik al heel lang palmolive.

Terug
Bovenaan