Kinderarts geweest

Vandaag controle gehad voor Tjerk zijn schedeltje en reflux. Zijn schedeltje heeft nog steeds een langwerpige vorm, maar niks bijzonders en goed bijgetrokken. Mijn schedel werd ook even nagekeken en verrassing: mama heeft dat ook. hahahah. Daar hoeven we niet meer voor terug te komen. Zijn reflux moeten we nog even aankijken en als het in mei niet minder is, gaan ze verder onderzoek doen. Hij kan nog steeds niet zonder medicijnen en nutriton. Hij woog 10 kg en was 78,2 cm lang. Best een grote kerel. Maar wel prima in verhouding. Niks te dik en meneer moest de dames wel even versieren. Wederom een complimentje gehad. hahahah. Hij was toch wel 1 van haar favoriete patientjes. Heb er wel bij gezegd dat hij knap ondernemend is. Dat had ze al wel gezien zei ze hahahahah. Zijn ontwikkeling is hij ver voor. Hij staat keurig plat op zijn voetjes en ja hij stak even over van het bureau naar de stoel. Ook in zijn taal en fijne moteriek ligt hij voor. Uiteraard ben ik trots, maar hij had ook wel gewoon op de lijn mogen zitten hahahaha.

Fijn dat zijn hoofdje helemaal goed is.
Balen dat zijn reflux nog niet onder controle is. Hier heb ik de nutriton al helemaal af kunnen bouwen en medicijnen heeft jochem al lang niet meer.
Hopelijk groeit tie er snel overheen.
En wat is ie lang zeg poeh hee jochem was vorige keer 76,5 (ook lang hoor) we moeten 6 maart weer dus ik ben benieuwd.

Terug
Bovenaan