Kinderarts

Moest eigenlijk afgelopen woensdag naar het cb maar dat kon niet doorgaan omdat 1 van mn zoontjes ziek was, kreeg donderdag te horen dat ik waarschijnlijk pas eind augustus kon komen, ja daaag echt niet, dus maar de kinderarts gebeld, daar had ik een afspraak voor de oudste die moest nog een vaccinatie krijgen, dus kon haar meenemen!
Nou alles was helemaal goed, hij heeft haar uitgebreid nagekeken en meteen het spuitje gezet!
Ze weegt nu 6200gr, dus heel netjes voor een meisje, moest zo lachen, ben jongens gewent en die waren altijd veel zwaarder,,haha
Ze ligt nu lekker te slapen, ik hoop maar dat ze geen last van het spuitje krijgt, ze heeft al last van het 2e tandje en de warmte dus hoop dat het daarbij blijft ;-)

Ooh wat goed van je dat je dat zo geregeld hebt.....
Wat een mooi gewicht joh! Super
Hier is het juist andersom ik schrik elke keer van Jochems gewicht haha ben onze floortje gewend maarja........
Ook al een 2de tandje in aantocht je moet niet te gastvrij zijn tegen de tandenfee hoor hihi......
Hoop dat het prikje niet al teveel last bezorgd dat heeft ze idd al genoeg van haar tandjes en warmte wrs.....
Maar je mag trots zijn op je meisje en jezelf met zo'n gewicht!

Liefs louise

inderdaad een goede oplossing om het zo te combineren en aardig van de ka dat ze er even bij mocht.
hoop dat ze er inderdaad geen last van krijgt, jayden heeft er gelukkig altijd maar weinig last van zo ook nu weer.
sterkte

Hey,
Ja hier werkt het zowiezo allemaal anders, de ka is ook gewoon zelfstandig, ik moest voor haar ook gewoon betalen, maar krijg het wel terug van het ziekenfonds.
Ze heeft gelukkig geen last gehad van de prikjes, de volgende weer over een maand!
Heb nog niks gehoord van het cb, zou gebeld worden voor een afspraak?? Dus ben nu echt blij dat ik het gedaan heb, anders had ik nog steeds op een telefoontje zitten wachten.
@louise, ja idd, de ka vond het ook wel grappig dat ze al een tand had, ik had het groeiboekje van het cb bij en daar heeft hij ook zijn bevindingen in gezet, ook dat ze al een tand heeft met een smiley erbij,,hhaha

Terug
Bovenaan