kinderarts

Vanmorgen met Sophie naar de kinderarts geweest. En we weten nu nog niets, met 3 mnd gaan ze een echo maken en dan pas weten we of alles goed is. Dus waarom we nu eigenlijk geweest zijn is mij een raadsel. 1 mrt moet ze terug voor de echo en dan bellen ze 22 mrt pas voor de uitslag, want de arts heeft nog vakantie. Ja net of hij de enige kinderarts is die daar zit. Een andere arts kan toch ook even bellen om de uitslag door te geven of ben ik nu stom. Sorry hoor. Dus ja we moeten het gewoon weer afwachten.

Hey, khad et kunnen weten... Ikzelf heb heupdysplasie en het klopt dat de heupen pas met 3mnd nagekeken worden dmv een echo... Ik moet ook 1mrt en heb 7mrt telefonische uitslag... Waarom is die afspraak niet meteen bij geboorte gemaakt?

Kus

Wij vroegen ons dat ook al af waarom we vandaag moesten komen als ze toch pas met 3 mnd kunnen zien of het goed is of niet. Zo raar. Maar ja je moet het ermee doen.

Das raar. Silke heeft vanaf 28 weken in stuit gelegen en is ook in stuit geboren. Zij heeft met 1 1/2 maand de echo al gehad. Ik kreeg meteen de uitslag. Nu ik dit lees, vraag ik me af of dit dan wel zinvol geweest is.

Overigens had ook ik een gewone afspraak bij de kinderarts. Misschien een standaard procedure bij een stuit?

Ja snap niet echt het nut van deze afspraak maar goed het zal inderdaad wel standaard zijn bij een stuit maar die afspraak hadden ze toch kunnen combineren met de echo dan hadden we gelijk de uitslag gehad. Ik zal wel te simpel denken of zo ik weet het niet.

Dat is idd raar zeg.
Als ze nou gelijk met 3 maand een afspraak plannen!
Anders kan je bij de volgende afspraak eens vragen waarom je nu al moest komen.

Liefs Danielle

idd een raar geval. Ik heb het zelf als kindzijnde ook gehad, met 13 weken in beugeltjes gelegen.

Met ons meisje is het nu gecheck en ik moet met 3mnd zowieso voor een afspraak/echo/foto heen. ze checken nu wel met 2mnd weer de heupjes voor eventueel symptomen

liefs

Misschien moesten we komen om te kijken of er nu al afwijkingen waren en dat ze dan eerder een echo maken of zo, want ze hebben wel haar heupjes nagekeken dus wie weet is het wel een goed teken dat we pas met 3 mnd weer terug moeten komen. Dat die echo nu puur voor de zekerheid is. Het zal wel een reden hebben dat ze het zo doen zullen we maar denken. Het meeste wat me tegenstaat is dat we pas na 3 wkn de uitslag hebben terwijl er gezegd is dat we die de zelfde dag zouden hebben.

Terug
Bovenaan