Vanmorgen zijn we met Esmea bij de kinderarts geweest ivm reflux. Nou de kinderarts zei gelijk al dit is een heel onrustig kindje, zal altijd een druktemakertje zijn. Maar omdat ze zo onrustig is krijgt ze veel lucht binnen en heeft ze daar veel last van en heeft ze ook last van spugen. Verder heeft hij niet zoveel over de reflux gepraat (mijn man was mee, ik moest de oudste naar school brengen) maar ze moet nu fysiotherapie omdat ze ergens een ongemak heeft. En verder moeten we doorgaan met wat we deden (omhoog tijdens de voeding, goed boeren en weer goed omhoog houden) daarna moet ze even op haar buikje en daarna ong een uurtje zo in de box liggen met wat afleiding. En we konden proberen om haar ong 1 uur op de rechterzij te leggen. Mijn man is nu dus naar de prenetal om zo'n soort kussen op te halen zodat ze niet door kan rollen. En rust en regelmaat was heel belangrijk maar dat is een beetje lastig als je aldoor naar school heen en weer moet maar we doen ons best. We gaan al niet overal met haar heen waar het heel druk is, hebben we met de oudste ook niet gedaan als ze nog zo jong zijn. Zoveel indrukken en geluiden die ze dan krijgen en horen......vinden wij niet nodig. Dus de rust krijgt ze wel, nu nog de regelmaat maar volgens mij is die er ook al wel.
Verder groeit ze goed enzo dus hij belt ons volgende week om te kijken of het zo beter gaat en anders moeten we verder zoeken. Ik ben benieuwd of onze kleine meid zo wat tevredener wordt en niet meer zoveel huilt en (vooral) gilt.
De fysiotherapeut belt straks terug voor een afspraak, ben ook erg benieuwd wat die de 1ste x gaat zeggen en wat ze gaat doen.
Groetjes
Verder groeit ze goed enzo dus hij belt ons volgende week om te kijken of het zo beter gaat en anders moeten we verder zoeken. Ik ben benieuwd of onze kleine meid zo wat tevredener wordt en niet meer zoveel huilt en (vooral) gilt.
De fysiotherapeut belt straks terug voor een afspraak, ben ook erg benieuwd wat die de 1ste x gaat zeggen en wat ze gaat doen.
Groetjes