Kinderarts

Gisteren ben ik, na de doorverwijzing van de huisarts vorige week vrijdag, met Tim naar de kinderarts geweest. Kijkend naar alle problemen die er al gespeeld hebben en nog spelen (groei schedel, achterstand motoriek, eetproblemen, niet brabbelen/communicatie-achterstand), wil hij toch een traject met Tim ingaan.

Komende dinsdag gaan we daarom eerst langs de KNO, om alles te laten checken en te praten over een evt. doorverwijzing naar een audiologisch centrum voor oa een onderzoek naar zijn ontwikkeling.

Verder is Tim alvast besproken in het eet-team. Daar is afgesproken om even te wachten met acties tot het bezoek aan de KNO.

Verder stelde de ka een PH-metrie voor. Pas toen ik thuis kwam en ging lezen, realiseerde ik me waar dat precies om ging. En ik kan Tim daar helemaal niet in plaatsen. Ook onze eigen logopediste zag er weinig in. Dus gisteren al meteen ka teruggebeld hierover en hem vandaag 2x gesproken. Eerst wilde hij het toch doen, maar na mijn aanhoudende twijfel heeft hij het in het eet-team besproken. Zij sloten zich eigenlijk bij mij aan en verwachten ook dat de kans vrij nihil is dat er iets uit dit onderzoek komt. Omdat dit onderzoek niet prettig is voor Tim, heeft de ka toch besloten dit achterwege te laten. Ik ben helemaal blij!!!

Nou, verder dus maar even afwachten. Dinsdag weten we meer.

Gr Ingrid

he wel fijn dat je al zo snel terecht kon, en dat ph metrie lijkt me ook niks dus fijn adt dat niet doorgaat. hopelijk komt er wat uit de verdere onderzoeken van de kno

Terug
Bovenaan