Kinderarts

Hey meiden,

Gisteren moesten we om 12.10 bij de kinderarts zijn.
Na een kleine uitloop konden we naar binnen.
Het eerste wat hij zei van dit kan zo niet meer, nadat ik alles had toegelicht.
Daarna onderzoek, keelamandelen zijn vergroot en neusamandelen zijn zo niet zichtbaar en in zijn oren was het nog steeds rood en iets naar binnen getrokken......wat dat precies betekend weet ik niet meer maar het hoort niet.
We moesten ook door voor een rontgen van de neusamandelen.
Advies van de ka is neusamandelen eruit ongeacht de uitslag van de foto....hij zei anders blijft dit probleem en wrs buisjes.......
Eigenlijk zou de ka vandaag al bellen met de uitslag maar omdat ik straks moet werken tot 23 uur belt hij mij morgen.
Er komt sowieso een verwijzing voor de kno-arts.....
We wachten het rustig af.
Word vervolgd morgen.....
Ondertussen is zijn oor nog niet over want hij zit er nog veel aan en begint zomaar ineens te gillen en te huilen zo zielig.......

liefs louise

Wel prettig dat je serieus genomen wordt. En tijd voor actie. Je hoort heel vaak dat ze na het knippen van de amandelen goed opknappen. Hoop dat dat bij jullie kereltje ook zo is. En voor de oortjes is buisjes waarschijnlijk wel zo goed. Nu zit er rotzooi achter zijn trommelvlies en dan kan het er uit. Met een beetje geluk doen ze dat allebei in 1 opname. Dat was bij een aantal van mijn neefjes en nichtjes wel zo. Kleine roesje en ''s middags mee naar huis.

Ik sluit me aan bij de andere meiden: geweldig dat de ka jullie zo serieus neemt en stappen onderneemt om Jochem te helpen. Ik ben heel benieuwd naar de uitslag die je morgen krijgt. Hopelijk kan je op korte termijn terecht bij de KNO arts. Houd je ons op de hoogte?

Fijn dat de ka et zo serieus neemt...
niks aan als je kindje steeds ziek ik. hopelijk snel een verwijzing naar de kno en komt er schot in de zaak. hoop dat het allemaal werkt.

Terug
Bovenaan