Kinderaspirine op eigen houtje slikken?

<p>Hoi lieve meiden, </p><p>ik heb binnen een jaar tijd 3 mks gehad. Wel was mijn eerste zwangerschap gewoon goed verlopen en heb daar een gezond kindje aan overgehouden. Nu lees ik veel over kinderaspirine innemen vanaf na je eisprong om zo dus een miskraam te voorkomen.. </p><p>wie heeft dit ook op eigen houtje gedaan en heeft het gewerkt?</p>

Aah dan hebben we het over dezelfde.
Ik slik die standaard al ivm een infarct en kinderwens. Ik moet je zeggen ondanks dat ik deze slik krijg ik gewoon een miskraam. Dus ik weet niet in hoeverre het helpend is.

Hallo, ik ben verpleegkundige op een stroke unit en dit middel wordt oa standaard gegeven bij herseninfarcten. Dit middel heeft invloed op je stollings huishouden en moet je echt nooit op eigen houtje gaan slikken.

Hoi ow echt waar? Kan het kwaad om het te slikken?? Arts wilt eventueel antifosfolipensyndroom bij me onderzoeken omdat ik meerdere mks heb gehad achter elkaar.. maar dan moet ik weer wachten alles duurt zo lang 

Hoi ow echt waar? Kan het kwaad om het te slikken?? Arts wilt eventueel antifosfolipensyndroom bij me onderzoeken omdat ik meerdere mks heb gehad achter elkaar.. maar dan moet ik weer wachten alles duurt zo lang 

Terug
Bovenaan