kinderbedje landal

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
we gaan het weekend naar beekbergen,op een landal greenpark.
nu hebben we een huisje met een kinderbedje,maar is dat een campingbedje of een houten ledikant(net als thuis)
weet iemand dit???

gr petra

Hoi,
ik spreek niet uit ervaring maar ik denk dat het hier om een campingbedje gaat,
dat is meestal zo ook in hotels bijv.

groetjes van Sonja

Hoi hoi,

Heb geen ervaring met landal green parks, wel met center parcs; de campingbedjes vind ik altijd best smerig, dus wij nemen altijd een campingbedje van thuis mee!

x miranda

Hoi,
Ook ik ken Landal niet..
We waren in aug nog naar Center Parcs, en daar zou een bedje staan werd ons gezegd..Dus wij hem niet meegenomen...
Fout..
Het was idd een model van 1500 voor Christus..haha, en erg vies..Houten bodem, met laagje plastic, geen matrasje oid..en dat net van de zijkanten hing helemaal naar binnen..Doodeng!
Dus papa om half tien in de avond..terug gereden, en kwam daarom dik twee uur later pas terug met ons bedje van thuis..Wat een gedoe!!
We hebben het ook als klacht doorgegeven..
Vind dat niet klantvriendelijk zeg..
Gr en suc-6   Rina

oohh dus verstandig om ons eigen bedje voor de zekerheid mee te nemen.
hoopte eigenlijk op een gewoon houten ledikantje,door slechte ervaringen met het slapen in een campingbedje van t zomer.

gr petra

hoi hoi,
Landal ken in niet maar wij zijn dit jaar naar een park van Sunparks geweest in België en daar was het wel een gewoon houten bedje (ledikantje) zoals thuis dus. Ik moet zeggen dat ik ook erg opzag tegen zo'n vies onstabiel campingbedje en ik had van te voren dus gebeld wat het zou zijn, anders had ik ook ons eigen campingbedje meegenomen.
Dus misschien kun jij ook bellen en navragen?
In ieder geval heel veel plezier daar!

Groetjes,
Tamar

he bedankt!!!
ja denk dat ik morgen even ga bellen met het park,dan weet ik het zeker.

gr petra

hoi anouk,

wij zijn dit voorjaar naar landal geweest en
daar stond gewoon een campingbedje maar
wij hadden die van onszelf mee want het matrasje
vond ik ook niet zo bijzonder fris...

groetjes van mascha

Terug
Bovenaan