KInderbehang!

Hoi hoi,

voor mijn zwangere vriendin zonder internet heb ik een vraagje aan jullie!
Wie weet waar je leuk en origineel behang kunt kopen voor een babykamer. Of het een jongen of een meisje wordt is niet bekend. Wie kent leuke winkels of websites? Ook andere ideeen zijn welkom.

Liefs, Joyce
 
hallo joyce

misschien kan je eens kijken op de zoekmachine van ilse.
www.ilse.nl
en dan toets je in behang kinderen en dan vind je vanzelf leuke sites.
en anders heb je verfwinkels speciaalzaken waar ze ook vaak behang verkopen wat iets specialer is dan bij de praxis of zo nou succes.
groetjes tijger
 
hoihoi
wij hebben t behang gehaald bij de karwei gewoon neutraal en bij n behangzaakje hebben we n behangrand gekocht
ik wou eerst behang met schaapjes kopen in die winkel maar werd n beetje bleek van de prijs per rol koste het 20 euro dus hebben we alleen de band gekocht die koste voor 5 meter ook 25 euro maar scheelt een hoop in plaats van allemaal rollen ik moest er nl 10 hebben
je zou dus ook behang kunne kopen bij gamma karwei of kwantum en dan bij n behangzaakje een rand kunne kopen scheelt n hoop geld hoor
 
je kunt ook in de "gewone winkels" kijken, de Gamma, Karwei, Praxis, Kwantum.Hebben ze ook leuke dingen hoor en voor niet te veel centjes ziet je kamertje er heel lief uit. Succes.
 
bij www.designfordelight.nl hebben ze heel leuk retro behang. Dat zie je nu heel vaak in de hippe kinderwinkels gecombineerd met een lekker felle kleur. Maar moet wel je stijl zijn...
 
Terug
Bovenaan