kinderbijslag binnen??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ja het is weer 1 okt, en dan komt de kinderbijslag binnen..haha
Wat doen jullie ermee?
Apart zetten, of lekker uitgeven??
Ik koop wat ze het komende seizoen nodig hebben, maak de kledingkast compleet..
En eigenlijk koop ik het altijd wel gewoon als ze iets nodig hebben..
Maar vind het toch lekker als je zo even  wat extra kan uitgeven..
Gr Rina

Hoi Rina en andere mama's!

Wij gebruiken het geld van de kinderbijslag om er spullen mee voor Tara te kopen. Toevallig zijn er deze week heel veel babyspullen in de aanbieding bij de Dirx Drogisterij! Huggies megavoordeel luiers (66 stuks per pak in maat 4!), pyama's voor € 3,99, 6 rompertjes met lange mouwen voor € 7,99, leren babyslofjes voor € 9,99 etc. Ik had gister mn slag al geslagen, hihi

Groetjes,
Shivana

Hoi

Ook hier is het al uitgegeven. Wij hebben dus 2 kids, en ik koop er echt kleding van. Koop ik ook wel tussendoor, maar nu heb ik de winterjassen, winterschoenen e,d, ervan gekocht. Net voor mijn zoon mooie schoenen, 94,95! Jeetje wat een geld. Maar ze staan en zitten wel mooi met zijn smalle voetje.

Groetjes Kirsten

Hoihoi,

De kinderbijslag komt binnen op de rekening van Marissa. We proberen om dit zoveel mogelijk voor haar te sparen, maar deze maand moet haar voetenzak voor de MacLaren er van betaald worden en de rest neem ik mee naar de JongeGezinnenBeurs. Ik hoop daar wat leuke winterkleding met korting te scoren

groetjes Linda

Hoi hoi,

hier wordt de KBS ook gelijk uitgegeven aan kleertjes ed die we nodig hebben voor de aankomende maanden.
Wij gaan binnekort naar de stad, want stel ik was vandaag gegaan, dan was bijna alles uitverkocht. Hebben jullie dat niet??

Liefs Debby.

Ik koop best veel tussedoor, maar als de KBS binnen komt ga ik toch wel even voor een heel seizoen halen!!

Dus shoppen maar weer!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

er is maar 1 woord voor toch damesssss

SHOPPPPPUHHHHHHHH!!!!!!!

groetjes

simone mv Mart en ?

Ook hier gaat de KBS gelijk op aan luiers in de aanbieding en winterkleding! Ze groeien ook zo snel nu! Daantje heeft echt nog een paar broeken nodig en wat warmere truitjes e.d. Dus misschien dat ik morgen wel even de stad in duik! Mijn man werkt in een brasserie in de stad, kan ik gelijk effe langs voor een bakkie, samen met de kleine,hi,hi,hi.

Groetjes, Linda

P.s. kan ik gelijk ook even voor mezelf weg, want ik ben nu zwanger van nr 2 en ik moet zeggen dat mijn broeken me al niet meer zo lekker zitten, dus ik ga even op zoek naar leuke positiekleding!

Terug
Bovenaan