Kinderboerderij

<p>Hoi,</p><p>Wij zijn hard bezig om zwanger te worden. Vandaag middels een icsi traject een positieve test in handen. Nu zit ik met een dilemma. Ik ben vrijwilliger bij een kinderboerderij. Hoe gevaarlijk is dat nu echt? Meestal houd ik me vooral bezig met de konijnen en caviahoek. Ik heb zelf ook konijnen, die blijf ik ook gewoon verzorgen. Katten, konijnen, een rat. Dus hoe extra gevaarlijk is dan de kinderboerderij? Mijn argument is dat een boerin op haar melkveebedrijf ook niet 9 maanden met de armen over elkaar gaat zitten. Als je gewoon goed op je hygiëne blijft letten. Goed handen wassen. Wat is jullie mening hierover?</p><p> </p><p>Groetjes</p>

Zo denk ik er eigenlijk ook over. Je moet vooral oppassen als de geiten en schapen kleintjes hebben gekregen. Bij onze kinderboerderij hangt er een bord dat je dan beter als zwangere er niet bij kan en niet mag aaien.

Thuis hebben we poezen (kattenbak) en cavia's en ik heb beide gewoon verzorgd tijdens m'n zwangerschappen. Wel altijd handen wassen na bijv de kattenbak uitscheppen of het hok verschonen maar dat deed ik eigenlijk altijd al.

Tjah, lastig. De waarschuwingen zullen niet voor niets zijn, dus ik zou me er goed in verdiepen. Als je besluit wel er te blijven werken zou ik handschoenen gaan dragen, vaak handen wassen, evt mondkapje en niet aan je gezicht zitten.
Succes!

Terug
Bovenaan