Kinderboerderij

Met enige regelmaat... Heb eigenlijk alleen rekening gehouden met de geitjes en bijna niks geaaid. Verder weinig aan de hand toch? ?

Dit hebik echt nog nooit gehoord. Ik ben zelf 1 van de 4 kinderen en geboren en getogen op een boerderij, alle 4 kerngezond, net als de andere kinderen uit de polder. Tijdens mijn zwangerschap kwam ik ook gewoon bij mijn ouders thuis en ook gewoon in de schuur.
Zwanger of niet, je wil toch sowieso niet onder de dierenpoep zitten? Desnoods was je je handen een keer extra, maar persoonlijk vind ik dit wel erg overtrokken

Het gaat erom dat je de geiten en schapen niet aait of in aanraking met ze komt. Dus als je dat stukje overslaat, dan kun je nog gerust naar de kinderboerderij. En natuurlijk na je bezoek goed je handen wassen.

Ik. Kan geen kwaad in de meeste gevallen, ze raden af om geiten te aaien, that ‘s it. Je moet maar zo denken; de kans dat je een nare bacterie meeneemt is niet zo groot. Goed je handen wassen is verstandig als je erheen gaat. Enne, onze moeders gingen er ook gewoon heen. Geniet van je zwangerschap!

Terug
Bovenaan