Kinderboerderij

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

1e Paasdag ben ik met mama, opa en oma en mijn oom (mijn papa was er niet bij, die moest werken), naar de kinderboerderij in Apeldoorn geweest (daar wonen opa en oma).
Ik vond het hééééééééééé'l erg leuk en vond de beesten helemaal niet eng!! Kijk maar:

Tussendoor even uitrusten en wat drinken en een liga eten:

Jullie moeten je papa's en mama's ook maar snel vragen om je mee te nemen naar de kinderboerderij want ik wil heel snel nog een keer. Ik heb zelfs gegild van plezier!

Liefs Isa, dv Poppetje71

Wat een leuke foto's zeg!! Was dat in Malkenschoten??

Isa, goed idee, maar mama heeft me net verteld dat ze 19 april met me naar de dierentuin in Amersfoort gaat!  Kusje Marin

Nou Marin, veel plezier in de dierentuin. Daar wil ik ook wel naar toe maar mijn mama kan donderdag niet. Komt wel een andere keer.
De kindernboerderij waar ik geweest ben was idd Malkenschoten (heel erg leuk, groot, veel te zien en te doen). Ken je die??

Liefs Isa, dv Poppetje71

Hoi Isa, nou ziet er heel leuk uit zeg!!
Jammer dat je de 19e niet mee kan, hadden we even life kunnen kletsen, misschien een volgende keer!
Ik zal mama vragen of we ook een keer naar de kinderboerderij gaan lijkt me best leuk!

dikke kus, Linde

wat een leuke foto's.
je ziet haar helemaal genieten (en mama en oma ook)

Hoi,

Leuk he!! Ik ben zondag ook naar de kinderboerderij geweest en ze vond het geweldig, ze ging ook gillen van enthousiastme, zo leuk!! Ik heb ook fotos ervan, ik zal vragen of mijn vriend ze erop wil zetten kan ik ze ook laten zien, ze zijn ook echt leuk, en zo heb ik gelijk wat fotos van haar en mij samen, want die had ik eigenlijk niet, ik ben eigenlijk altijd degene die de fotos maak.Het is echt een aanrader voor iedereen.

Groetjes Elise mv Chelsey 23-9-06

Terug
Bovenaan