Kinderdagverblijf eerste keer

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn dochter van bijna 12 weken gaat dinsdag voor het eerst naar het kinderdagverblijf, 2 dagen per week. Ik heb een goed gevoel bij het kinderdagverblijf maar het voelt voor mij alsof ik afscheid van haar moet nemen. Ik heb al een paar dagen pijn in mijn buik...</p><p>Herkent iemand dit? </p>

Zeker. Eerste maand ook alleen naar gehuild met wegbrengen. Wel elke dag een stap verder bij of voorbij de deur voordat het begon ?

Jazeker. Mn meisje ging eerst ook 2 dagen, nu 3. Soms huil ik nog steeds, omdat ik haar mis. 
De meeste kinderdagverblijven hebben een ouder app. Dan krijg je dagelijks (einde van de dag) een dagverslag waarin staat hoe laat ze hebben geslapen, gedronken en soms tussen door een foto van je kind. Van dat laatste leef ik helemaal op tijdens werk. Mn dochter is nu net 8 maanden en ze gaat naar de opvang sinds ze 14 weken is. 
Luister altijd naar je gevoel en als je iets niet goed vind gaan op het kdv, geef het dan gelijk aan.
Succes straks ?

Toch goed om te horen dat ik niet de enige ben ☺️ spannend allemaal! Elke fase brengt weer leuke dingen met zich mee maar de vorige afsluiten is toch heel moeilijk!!
bedankt voor jullie reacties!

Terug
Bovenaan