kinderdagverblijf!?!?!?!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Weet iemand of je je bij meerdere kinderdagverblijven mag inschrijven?

Groetjes Eefje

Ik zou niet weten waarom je dat niet mag doen, dat vergroot toch immers je kans?
. Wel handig misschien om te checken of die waar je je inschrijft niet van hetzelfde bureau zijn.
Bij ons in de stad zijn nl wel 5 kdv's maar die zijn allemaal van dezelfde stichting en daarnaast hebben we nog een aantal particuliere verblijven.

Succes er mee!

gr mama van MD

Ik dacht misschien dat zodra je je inschrijft, je er aan vastzit! (Aangezien je vaak al een machtigingsbewijs moet meesturen).

In ieder geval bedankt voor je antwoord.

Groetjes

hai Eef,
Je mag je bij zoveel mogelijk kdvs inschrijven als je wilt.
Wanneer ze een plekje voor je hebben krijg je een plaatsingsovereenkomst toegestuurd.
Pas als je die ondertekend hebt teruggestuurd zit je contractueel "vast" aan dit kdv.
Succes bij het vinden van een leuke plek,
Groetjes Soela

Volgens mij is inderdaad precies zoals Soela zegt. Dus gewoon doen hoor, het schijnt momenteel vreselijk druk te zijn met aanmeldingen (in deze regio in ieder geval...), dus het is juist erg verstandig om je op meerdere plaatsen in te schrijven.

Ik wil je wel aanraden om echt bij meerdere kdv's te gaan kijken. Toen ik zwanger was van de 1e dacht ik dat alle kdv's ongeveer hetzelfde waren (ze moeten immers allemaal aan dezelfde eisen voldoen), maar ik ben op 3 kdv's gaan kijken en ik vond echt enorme verschillen. Ik breng mijn dochter nu naar een kdv waar ik echt voor de volle 100% een goed gevoel bij heb (héél belangrijk voor een kersverse mama!).

Succes!

groetjes,
Myrna, mv Isis (bijna 14 mnd) en ...? (16 weekjes onderweg)

Terug
Bovenaan