vandaag ging ik mijn zoontje halen bij het kinderdag verblijf, ik loop zijn kamer binnen, is een babygroep van 4 a 5 babies, zat mijn zoontje lekker op de grond te spelen, maar geen leidster in de buurt, bovendien was het hekje ook nog is open. Dus ik dacht nou ze zal wel eventjes naar de wc zijn gelopen, dus ik loop wat heen en weer, op een gegeven moment viel mijn zoontje naar achter en moest dus huilen. Daardoor ging opeens ook een andere baby huilen die blijkbaar in de wandelwagen lag. Maar goed, ik dacht nou dan gaan we maar mijn zoontje was moe, en nog steeds geen leidster. Dus ik pak hem in, jas aan, muts op, en liep maar naar een andere groep toe (door een lange gang, met nog een keuken en zaal ertussen), zit daar onze leidster te kletsen met haar collega's. Ze schrok en zei wat ben je vroeg (ja iets eerder dan normaal) en rende meteen naar mij toe. Ik zei nog je mag de babies toch niet alleen laten maar daar kletste ze overheen. Dit kan toch niet? Ik vindt het ook geen prettig gevoel dat ze hem maar alleen laat, iedere gek kan naar binnen lopen, ze hebben mij ook niet gezien. Ik ga er morgen toch echt wat van zeggen, dat is toch niet gek of wel?
Groetjes
Lia
Groetjes
Lia