na een een tijdje niet op de site geweest te zijn omdat yara me lekker bezighoud, is ze vanmorgen op het kinderdagverblij wezen oefenen.. ik moet de 2e week van oktober weer gaan werken dus vanaf 1 oktober is ze officieel een 'guppie'!
toen ik haar vanmorgen wegbracht kon ik het onderweg naar huis al niet droog houden.. mijn kleine meisje..helemaal alleen tussen al die andere kinderen.. allemaal al wat groter... toen ik een smsje van mn vriend kreeg om te vragen of het ging ben ik alleen maar harder gaan huilen..... pfffff.. wat een drama..
na 3 uurtje ging ik haar weer ophalen.. en ze lag vrolijk lachend in een babyschommel met alle andere kids om dr heen!! haha mijn kleine meisje heeft nu al iedereen om haar vinger gewonden!!! ze heeft de hele morgen rustig liggen genieten, ze dronk dr fles netjes op en toen ze me in de gaten kreeg is ze gaan lachen alsof ze me weken niet gezien had!! haha en dat nu ze AL 8 weken is
yara heeft het dus duidelijk erg naar haar zin gehad terwijl mama huilend het huis aan het opruimen was!
hebben jullie dit ook?! of ben ik de enige zwaar overbezorgde moeder? of gaan jullie kids niet naar de opvang?
groetjes jose en yara