kinderdagverblijf

na een een tijdje niet op de site geweest te zijn omdat yara me lekker bezighoud, is ze vanmorgen op het kinderdagverblij wezen oefenen.. ik moet de 2e week van oktober weer gaan werken dus vanaf 1 oktober is ze officieel een 'guppie'!

toen ik haar vanmorgen wegbracht kon ik het onderweg naar huis al niet droog houden.. mijn kleine meisje..helemaal alleen tussen al die andere kinderen.. allemaal al wat groter... toen ik een smsje van mn vriend kreeg om te vragen of het ging ben ik alleen maar harder gaan huilen..... pfffff.. wat een drama..

na 3 uurtje ging ik haar weer ophalen.. en ze lag vrolijk lachend in een babyschommel met alle andere kids om dr heen!! haha mijn kleine meisje heeft nu al iedereen om haar vinger gewonden!!! ze heeft de hele morgen rustig liggen genieten, ze dronk dr fles netjes op en toen ze me in de gaten kreeg is ze gaan lachen alsof ze me weken niet gezien had!! haha en dat nu ze AL 8 weken is ;)

yara heeft het dus duidelijk erg naar haar zin gehad terwijl mama huilend het huis aan het opruimen was!

hebben jullie dit ook?! of ben ik de enige zwaar overbezorgde moeder? of gaan jullie kids niet naar de opvang?

groetjes jose en yara

Mijn vriend heeft ouderschapsverlof en werkt verder onregelmatig. We hebben het zo geregeld dat onze zoon 2.5 dag bij mijn moeder is.
Maar op een kinderdagverblijf zorgen ze ook goed voor je kindje, dat weet ik zeker. Ik vind het alleen te duur....Mijn moeder wil het dolgraag doen, dus geef ik haar af en toe eens wat.
Maar eerlijk is eerlijk: ondanks dat het mijn moeder is, zal ik echt wel een traantje pikken als ik weer moet gaan werken. Ik heb er namelijk helemaal geen zin in!!!!
Wie had dat gedacht.........

Groetjes Mieske

hoi hoi
ik werk zelf op een kinderdagverblijf en ik kan me heel goed voorstellen dat het voor de ouders moeilijk is om je kindje achter te laten
mijn ervaring is dat het 9 van de 10x altijd goed gaat met de kindjes die voor het eerst komen spelen
de babietjes zijn vaak zo onder de indruk van alles dat ze veel slapen en de aandacht van andere kinderen werkt ook altijd positief.
maar voor de ouders kan ik het me heel goed voorstellen. je laat je kind achter bij leidsters die je eingelijk nog niet zo goed kent, en waar je nog een vertrouwensband mee op moet bouwen. de zorg uit handen geven is ook lastig...

mijn kindje gaat gelukkig 1 dag met mij mee naar de creche. ze komt dan op een andere groep als waar ik zelf werk. ik zie daar best wel tegenop hihi een ander die ineens voor je kind zorgt. je wil het toch liever zelf allemaal doen..
en de andere 2 dagen gaat ze naar een vriendin van mij..
annique is nu 5 weken maar ik zie er nu al tegenop hoor pff
maar het komt allemaal wel goed
succes ermee!!
liefs sandra

Lukas moet maandag voor het eerst. Hij is dan net 10 weken. Zijn er nog meer kindjes die zo jong al naar het kdv gaan? En zijn er mensen die er al ervaring mee hebben om zulke jonge kindjes weg te brengen? Ik weet nu al dat ik het er heel moeilijk mee ga krijgen.

Annemieke

Ik moet as woensdag weer gaan werken en mijn man zit nu op dit moment ziek thuis.
Maar dit vindt ik ook al verschrikkelijk hoor.
Mijn man is goed voor de kleine hoor, maar als hij echt moe is wil hij naar mij toe.
Als mijn man weer gaat werken gaat Justin naar Oma toe, die woont om de hoek.
Zij kan al niet wachten tot de kleine komt.

Ik begin nu ook al te huilen bij de gedachte dat ik 4 uurtjes weg moet.
En donder- / vrijdag 8 uurtjes.... pfffffffff hormonen!!!

Wat zijn die 16 weken snel gegaan zeg!

Groetjes Sandra

hoi hoi

nou yara gaat idd ook 1 dag naar opa en oma als ik weer ga werken en dan 1 hele dag naar het kinderdagverblijf.

ik denk dat het een kwestie is van wennen, al valt het niet mee!

enne annemiek.. yara is nu bijna 9 weken.. dus ze is ook erg jong om weg te brengen, maar ik zal toch echt weer aan het werk moeten :S

groetjes jose en yara

Terug
Bovenaan