kinderdagverblijf

Gisteren was Sara haar eerste middag op het kdv. Wel raar om weg te lopen en je dochter daar bij vreemde achter te laten :-(.

Maar één keer zelf weer bezig op het werk vloog de tijd om, en dat kon ik precies weten omdat ik ongeveer elk kwartier mijn mobiel heb gecontroleerd om te kijken of men van het kdv had gebeld.

Het beetje regelmaat dat we hadden opgebouwd is wel weer verdwenen, maar ik haalde een hele rustige baby weer op.
Die me meteen toen ze mag zag herkende en begroete met misschien wel de liefste glimlach die ik tot nu toe heb gezien :).

Volgende week weer en dan voor delen van 3 verschillende dagen. Zien hoe dat gaat.

Hoii

Wat fijn dat het goed is gegaan op het kdv!
Heerlijk om dan weer zo begroet te worden met een glimlach van oor tot oor! Dan smelt je weer helemaal weg.

Gaat het goed op je werk? Kan je er weer een beetje aan wennen?

Lfs Esther

Hey,

Wat heerlijk om zo begroet te worden! Maakt het allemaal weer iets minder erg... Bevalt het om weer aan het werk te gaan/zijn?
Wij hebben morgen een intake gesprek bij het kdv. Laura heeft 29 feb haar eerste meedraai ochtend. Vanaf 5 maart begin ik weer met werken. De tijd vliegt echt voorbij...

xxx

Hallo dames,

Het werken bevalt weer goed. De eerste dag alleen niet zoveel gedaan, iedereen wil weten hoe het met jou en de kleine gaat. En lang leven het mobiel met de foto's.
Als was ik ook al met Sara op het werk langgeweest om haar te showen (staat voor de klas, dus de leerlingen vonden dat ook heel leuk).
Maar kan natuurlijk nooit genoeg vertellen over mijn kleine meid. Zal vanaf volgende week wel weer normaler worden.

Hey Mart,

Wat fijn dat het goed ging!
Lijkt me inderdaad raar om dan weg te gaan.
Wel heel fijn dat je zo'n big smile kreeg toen je haar ging halen, ik hoop dat ik die ook krijg van Lars als ik hem ga halen :)
Wij 'mogen' donderdag voor het eerst. Alleen ik ben dan nog thuis, is een wenochtendje voor hem en voor mij.. Ben ook heel benieuwd hoe het zal gaan.

Hoop dat het volgende week ook allemaal goed zal gaan, in ieder geval fijn dat het werken je weer bevalt. Ik zie er nog steeds tegenop, hoop dat dat ook verandert als het eenmaal zover is.

Liefs Kim

Fijn dat het goed ging! En zo'n big smile maakt het helemaal goed natuurlijk! Wij hebben woensdag een intakegesprek voor Gideon op het dagverblijf en dan die woensdag heeft hij een wen ochtend. En vanaf 1 maart moet ik weer aan het werk dus dan gaat hij 1 1/2 dag heen. Hij komt bij Yara op de groep dus het is allemaal al erg vertrouwd dus dat scheelt. Ik heb maandag weer gesprek op het werk, want kom op een andere groep te werken. Dus dat zal vooral wel erg wenen zijn.Ook beetje jammer dat ik het afgelopen week pas hoorde dat ik niet naar mijn oude groep terug kon komen. Dus dat is een beetje jammer. Maar werk er nu zes jaar en het is een dorpsgemeenschap voor gehandicapten dus ken de groep waar ik nu kom wel een klein beetje, dus we zullen zien.Heb er wel weer erg veel zin in om aan het werk te gaan. Ga maandag ook even met Gideon langs mijn oude groep, ze vinden baby's geweldig en zijn altijd erg blij om je weer te zien. Yara ging ook vaak mee naar de groep of als er feest is, volgende week maandag 20e hebben we een carnavals optocht op het werk. Altijd erg leuk om te kijken. Dus we gaan ook zeker heen. Maar Yara zit nu op een leeftijd dat ze bang is voor dingen en nu is ze ook wat bang voor de bewoners want ze zien er toch anders uit. Ik vind het wel belangrijk om haar hier naar toe te nemen zodat ze leert dat deze mensen er ook zijn want we werken hier beide mee.

Liefs Marie

Terug
Bovenaan