Kinderen gelijk jarig

Ik heb 2 dochters, 1 van  24 juli 2001 en 1 van 22 juli 2004. Zij zijn dus gelijk jarig.

Zijn er nog meer ouders die kids hebben die gelijk jarig zijn? Hoe doen jullie dat met feestje vieren, familie uitnodigen, slingers ophangen, taart eten enz.!!

Groetjes Jolijn
 
hallo,

ik heb hetzelfde probleem. mijn zoontje is 24/11 jarig, mijn dochter 26/11 en ik ben zelf 28/11 jarig. En ik heb ook nog een tweelingzus, die dus uiteraard ook 28/11 jarig is. Twee jaar geleden hebben we met zijn vieren tegelijk onze verjaardag gevierd in een zaaltje. Vorig jaar heb ik de verjaardagen allemaal apart gevierd, maar iedere uitgenodigd om op 1 van de verjaardagen te komen. Zo had ik bij elke verjaardag wel iemand, maar niet iedereen in 1 keer. Nu mijn dochter ook een partijtje gaat geven vind ik het helemaal moeilijk en erg druk. Gelukkig zit mijn zoontje nog niet op de basisschool, maar hoe ik het dan allemaal moet doen met partijtjes en al, ik zou het niet weten. Dus ik sta ook open voor tips.
groetjes, wilma
 
Bij mij zit er zes dagen tussen (oudste 3-8-99 en middelste 9-8-02 en dan iets meer tussentijd jongste 30-6-05). Ik vind dat ieder kind een eigen verjaardag verdient en geef hun die dan ook. Tuurlijk zijn er wel mensen die maar op één dag komen en dan cadeautjes voor beiden meenemen, maar gelukkig komen de meeste mensen twee keer. Mijn meiden vinden het fantastisch om op zo'n dag het feestvarken te zijn. Als je een tweeling hebt, ligt het natuurlijk wat anders.
Met slingers ophangen heb ik een set voor de oudste en een andere set voor mijn middelste (ook andere belevingswereld, oudste nu dora, middelste winnie de poeh). Ze krijgen ook beide een eigen feesttaart met versiering die op hun is afgestemd.
Maarja ik schijn hier in de buurt nogal apart te zijn, bijna iedereen viert de verjaardagen in het weekend, ik ben bijna de enige die de verjaardagen altijd op de dag zelf viert....
Verjaardagpartijtjes hoeven niet direct aansluitend aan de verjaardag te zijn, kan ook een week (of zelfs twee) later. Meiden hebben hun eigen vriendinnen en hun eigen favoriete spelletjes.
Maarja iedereen zijn eigen mening hierover....
 
Hallo,

Tussen de oudste en de jongste zitten 15 dagen. En we vieren allebei de verjaardagen apart en zullen dat ook blijven doen. Met name omdat mijn man vroeger vlak na zijn broer jarig was en zij kregen ieder nooit een "eigen" verjaardag, wat ze als heel vervelend ervaren hebben. Ze misten het om juist één dag in het jaar alle aandacht te krijgen.

Groeten,

Linda
 
Terug
Bovenaan