kinderen kort op elkaar

zijn er meer die de kinderen kort op elkaar hebbe of krijgen?
Als deze uk wordt geboren dan is onste 1e in jaar en een kleine 5 maanden..Dit was de bedoeling hoor zo kort op elkaar..Hopelijk hebben ze dan veel aan elkaar..

Hoi Liesje,

Bij ons inderdaad ook. Noah is dan ook ongeveer een jaar en 5 maanden.
Wij hebben er ook bewust voor gekozen.
Ik had ze liever nog iets korter op elkaar gehad maar mijn cyclus kwam niet eerder op gang.
Heb bij Noah nog 6,5 maand bv gegeven. Ben wel gelukkig meteen aangeteld na mijn eerste menstruatie...

Groetjes Miranda

Leuk hoor, fijn dat het weer zo vlot ging..Ik was met de pil gestopt en ook gelijk zwanger! (de vorige keer trouwens ook)..Soms is dat zo oneerlijk tegenover bij wie het moeizamer verloopt..
"t zou best even druk zijn in het begin, maar je bent ook weer sneller uit de luiers, en Henri weet onderhand niet anders dan dat hij altijd een broertje of zusje heeft gehad....

We hebben er straks 3 kort op elkaar. Steeds 1,5 jaar ertussen. Ik vind het erg leuk. Zeker is het ook druk, maar ze doen ook allebei nog een middagslaapje en heb dan 2 uur 's middags helemaal voor mezelf. Heerlijk!!

Ja inderdaad... Ik voelde me ook best schuldig. Wij hebben namelijk meerdere vrienden en familie bij wie het niet zo wil lukken. En dan komen wij weer 'doodleuk' vertellen dat we in verwachting zijn. Die mensen zijn al langer bezig dan wij en voor ons is het al de 2e. Gelukkig kregen we pas te horen dat 1 van hen inmiddels ook zwanger is. We zijn dan ook dubbelblij voor ze...

@M85, Kan me voorstellen dat het dan heerlijk is die 2 uurtjes voor jezelf te hebben. Kan je toch even bijtanken.... Ook heel leuk, 3 zo kort op elkaar...

Groetjes Miranda

dat is ook zo heerlijk nu..ik doe 's morgens mijn werk, en de middag als zoonlief slaapt pak ik soms ook nog ff een tukje, of lekker een boekje lezen op de bank..
Alhoewel de vermoeidheid wel minder begint te worden..

Terug
Bovenaan