Na heel veel keren proberen eindelijk weer eens gelukt om op dit forum te komen. Alweer een week voorbij. Super drukke week, maar op zich ook wel lekker want dan denk je niet zo heel veel na over je babywens en waarom het bij jou niet wil. Al moet ik zeggen dat het werken met kinderen dit niet altijd even makkelijk maakt. Gisteren kreeg ik een bosje bloemen van een van de kinderen. Op de vraag waarom ik die kreeg zei ze omdat juf altijd zo lief tegen ons doet. De tranen sprongen me in de ogen. En dan heb jij het gevoel dat je soms in je ongesteldheid buien niet zo raar moet reageren op die kinderen. Nou mijn dag kon niet meer stuk. Nog een paar dagen en dan komen mijn vruchtbaarste dagen weer aan. dus weer werk aan de winkel. Ik had ook nog een vraagje. Veel vrouwen vertellen over hun eisprong en dat ze die gevoeld hebben. Volgens mij heb ik het nog nooit gevoeld, maar hoe voelt dat eigelijk? Zal bij elke vrouw wel weer anders zijn, maar toch.
Nou dames even mijn verhaal weer kwijt en iedereen succesmet alles.
Jeanette, ik ga netzoals jullie een kaarsje voor aagje branden. Een heel mooi idee. Super.
Liefs Janna Nienke
Nou dames even mijn verhaal weer kwijt en iedereen succesmet alles.
Jeanette, ik ga netzoals jullie een kaarsje voor aagje branden. Een heel mooi idee. Super.
Liefs Janna Nienke