kinderen thuis bij bevalling?

ik was even nieuwschierig hoe de mamas het doen bij bevalling van volgende kind

ik heb 2 kinderen een meisje van 6 (heel nieuwschierig en wijs ,als die het door heb krijg ik der niet weg )
en zoontje van bijna 4

maar zit te denken hoe ik dat doe ,zullen ze er door heen slapen? wie heeft ervaring?

ik heb er geen ervaring... denk wel hoe je kinderen zijn? Slapen ze ook door als jullie gewoon rommelen in huis? en de ander vind het prettiger om de kinderen bij iemand door te laten brengen... hangt ook van jezelf af denk ik...

Ik moet in het ziekenhuis bevallen dus brengen we Sharon bij een van onze ouders onder als het zover is.

meestal kan je een bom afsteken en ze worden niet wakker ,maar na 4 uur in de ochtend wordt het anders ,me dochtertje heb ik toen wel uitlogeren gedaan dat me zoontje werdt geboren
maja nu moet je er 2 onderbrengen

goeie!
ik heb 3 kids maar het geluk dat me broer schoonzus in dorp wonen die willen wel de kids opvangen. en als die niet kunnen hier iemand uit de straat zal haar eens vragen een keer of ze wil. dus denk dat we dat ook maar doen.
ik denk dat ik de kids ook eerlijk gezegt er niet bij hoef. een mama die pijn heeft en misschien wel wat roept/schreeuwt nee dat is niks voor ze denk ik. alle kids gevoelig voor, maar denk vooral me zoontje van 3. me dochter is nu 5 dan 6. en me jongste is dan andere half.
ik denk inderdaad als je s avonds of begin van de nacht bevalt dat ze wel door slapen, maar hoe meer tegen de ochtend? geen idee.
heb geen ervaring met in de nacht bevallen. alle bevallingen begonnen s ochtends. groetjes

hmmm ik was 8 jaar en had heel goed in de gaten dat het begon. Mama plaste in de Vomar in haar broek en we moesten naar huis.
Ze zei de baby gaat komen. Oma en opa kwamen en daar mocht ik logeren BOOS was ik want ik wilde erbij zijn ahahhaahha.

Het is voor jonge kinderen best heftig dus een goede oppas als achterwacht is niet verkeerd hoor.

Ons mannetje is dan 3,5 maar hij gaat naar opa en oma tegen die tijd. Ik wil niet dat hij het gebeuren mee krijgt, je weet immers nooit hoe dingen lopen.

De indrukken kunnen behoorlijk heavy zijn voor kinderen.

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan