Kinderen verteld!

Hoi meiden! Eergisteren hebben we het leuke nieuws aan de kids verteld. We hadden T-shirts laten maken met de tekst "ik ben blij.... Want ik krijg er een broertje of zusje bij!!!" We lieten de oudste van 6 lezen wat er stond, maar hij snapte het niet, haha. Toen heb ik het zelf nogmaals gelezen en hij reageerde zo grappig... "ECHT???" haha, " ja echt..." Hij begin helemaal te glunderen en zei vervolgens "Dan hoop ik maar wel op een broertje" ( (hihi, hij heeft al een klein irritant zusje) Dochtertje kwam meteen onder mijn trui kijken en zei "daar is mijn lieve zusje!!!" Ze duikt nu een paar keer per dag onder mijn trui om haar "zusje" te aaien en een kus te geven. Erg schattig! Na t weekend is het hier geen geheim meer, want ze kunnen alletwee hun mond niet dicht houden!!

How Cute!!!

Mijn zoontje is 2,5 en gaat het nog niet echt bevatten denk ik. Acht maanden wachten lijkt me ook wel erg lang. Maar ze horen natuurlijk ook van alles.
Ik vroeg gisteren wel heel blij "Zullen we een baby nemen?????" En toen riep hij gelijk heel enthiousiast JA!!!! Maar waar we hem/haar dan moesten halen wist ie dan ook niet. LOL!

leuk dat je het de kinderen verteld heb. hier weten ze het nog niet. mijn ouders weten het nu wel en me schoonmoeder ook sinds gisteravond.
ik twijfel nog een beetje. wil de kinderen het wel vertellen, maar dan weet de hele school en langszaam aan ook mensen uit het dorp het al.
dus dan zouden we ook gelijk maar me broer en schoonzus moeten vertellen en me andere broer en vriendin en me zwager en vrouw. hmmmmmmm haha denk nog even er over na.

Geweldig!!! Zo leuk hoe kids kunnen reageren.

Ons boefje weet het wel, maar praat er toch niet over. Pas als je er zelf over begint.

Tijdens de sinterklaasviering had hij een shirt aan met grote broer, dus familie is op de hoogte. De rest zal nu ook geleidelijk aan op de hoogte worden gebracht.

Vandaag 10 weken zwanger!

Liefs grote broer

Wat lief!
Mijn dochter van 6 weet het vanaf 7 weken en vraagt iedere ochtend als ze wakker wordt: Is de baby weer een beetje gegroeid? Mijn antwoord is standaard: Ja, een piepklein beetje. Dan wil ze weten hoe groot de baby nu is en als ik dat tussen mijn vingers laat zien is ze of tevreden, of ik krijg naar mijn hoofd geslingerd: Dat kan niet, zo groot was het eergisteren ook al :)

Denk dat ik maar een meetlatje met weekverdeling ga maken!

Terug
Bovenaan