kinderen vragen waarom mijn buik dikker is

Hallo allemaal,

De kinderen hebben natuurlijk meegekregen dat ik in anderhalf jaar tijd 56 kilo ben afgevallen en ik had dus bijna geen buik meer, alleenn het overschot aan vel zag je nog. door dat extra vel is het voor het lichaam natuurlijk gemakkelijker om uit te dijen. en ik heb dan ook echt al een zwangerschapsbuikje. En de oudtse een meid van bijna 7 stelt dus vragen ik wil het haar eigenlijk wel vertellen maarja wat als het mis gaat?

groetjes, nancy

hahah mooi he, kindjes hebben het snel door. Ik begin ook echt al een beetje op de zwellen :) We hebben het de kindjes, 2,5 en 5 gister verteld. Ze vonden het leuk. Met de oudste een zwangerschapsboek bekeken zodat hij kon zien hoe het kindje in mijn buik zit en hoe klein het is. Verder vind hij het wel best allemaal :) jongens he! VOlgens mij kan je het best vertellen als je t graag wil, en als het fout gaat, ja dan vertel je dat ook. Hoort allemaal bij t leven.

Succes!

idd, ik heb het de kinderen ook verteld, na de 2 de miskraam heb ik even gewacht toen ik weer zwanger was tot de echo goed was.
Kinderen zijn heel slim, en als het fout zou gaan, waar we niet vanuit gaan heh, dan weten ze waarom je verdrietig bent en kunnen ze je ook troosten op hun manier!
Liefs nancy maart mamma

Ik wilde het eigenlijk pas na 13 weken vertellen aan de familie enzo. mijn kindderen zijn 5 en 7. ik merk ook al aan mijn broeken dat het wat strakker zit aan bij de buik. Ik denk dat ik het niet ga redden om het pas te vertellen na 13.

Ben je helemaal uit jezelf zoveel afgevallen? knap hoor.
Ik ben ook 62kilo afgevallen, maardan via een gastricbypass.

@proudmommy2

Ik heb ook een gastric bypass laten doen, in eindhoven, en heb er geen moment spijt van gehad.

grappig allebei een gastric bypass, word jij nog extra hierdoor in de gaten gehouden ivm vitamines etc?

groetjes 3x mama

o dat is ook toevallig. Ik ben in amsterdam geopereerd en ook geen momend spijt gehad. wel veel vel met name mijn armen en benen.
ik ga eigenlijk niet meer naar controle bij de chirurg. ik moet wel vit B12 prikken 3xper week, maar de huisarts houd dat in de gaten. vind dat vitb12 probleem wel eng want is niet zo goed voor de zwangerschap heb ik gegoogled. dus wil wel extra controles tijdens de zwangerschap eigenlijk.

Mijn buik is ook al echt opgezwolle. Ik heb het idee dat hij al boller is dan bij de eerste rond deze tijd. Ik ben vier kilo afvallen sinds ik zwanger ben maar dat is niet te zien haha. Morgen gaan we het mijn familie vertellen omdat ik het rustig aan moet doen met de afscheiding (is heel weinig nog, niet meer noemenswaardig) word dan toch moeilijk.
Nog twee weken wachten voor de echo pff duurt lang.
Gr.

Terug
Bovenaan