kinderfeestje in zuid-limburg voor 6-jarige

Onze oudste zoon wordt in de zomervakantie 6 jaar. We willen voor hem een kinderfeestje organiseren tegen het einde van dit schooljaar. We zaten zelf te denken aan een feestje buitenshuis. Wie kan ons helpen aan leuke ideetjes, tips, ervaringen? Het moet wel ergens in de omgeving van Heerlen zijn.

Alvast bedankt!
 
Hoi,

www.uit-met-kinderen.nl is een leuke site en kun je veel dingen vinden in heel Nederland. Zo kun je zelf een beetje kijken wat er bij jullie in de buurt allemaal is te doen. Hier in de buurt (drenthe) is een leuke speeltuin en daar betaal je entree en kunnen de kinderen naar hartelust spelen en het eten en drinken zit bij de prijs in. Dan weet je vooraf wat je kwijt bent en komt er niets meer over heen.
Dus wie weet is er ook zoiets bij jullie in de buurt. Of heel iets anders natuurlijk wat jullie aanstaat.

Veel succes met zoeken! Want ik woon niet bij je in de buurt, dus heb verder geen tips.

Groetjes Renate

 
Hoi Renate,
dank voor je reactie. Ik heb inderdaad op de site gekeken en heb ook wel leuke dingen gezien. Probleem is dat mijn zoon voor veel dingen nog net iets te jong is. We hebben hier in Heerlen bijvoorbeeld Kinderstad, een overdekte speeltuin/pretpark. Heel erg leuk, maar net iets te groot/onoverzichtelijk/gevaarlijk om een groepje 6 jarigen zelf rond te laten rennen. En zo is het (vind ik) met veel dingen hier in de buurt.
Maar ik doe via de dite misschien nog wel wat leuke ideetjes op. In ieder geval bedankt voor je reactie!

Monique
 
Hallo,
Ik heb zelf twee kinderen van 6 en bijna 4 en bij ons in de stad is een bakker waar je je verjaardagsfeestje kunt vieren je kunt daar koekjes bakken misschien is er bij jou ook zoiets in de buurt, veel succes
Groetjes
 
Terug
Bovenaan