Kinderfeestje....

Vandaag kinderfeestje gehad van mijn jongste zoon.
Ben blij dat het achter de rug is...

Dan denk je dat je eigen kinderen soms druk en ongehoorzaam zijn, maar we hadden er vanmiddag iemand bijzitten.... schreeuwen, met verf knoeien (echt overal verf, zelfs op de kussens), smeren met eten, aan AL het babyspeelgoed zitten!?
Constant aan de muren vergen (die overigens wit zijn) 10 keer zeggen dat hij zijn schoenen moet aan doen.... Ik heb daar nu zo geen gedult meer voor....

Maar goed, ik heb het gehad! Vroeg naar bed haha

Oh ik kan me zoo goed voorstellen dat je blij bent dat je t achter de rug hebt!!!
Best vermoeiend allemaal. En dan de spanning bij de kids.
Mijn jongste zoon was twee weken geleden jarig. Was ook erg blij toen t voorbij was..,.rust in de tent.
En ergens ook wel lekker om te zien dat t altijd nog erger kan dan je eigen kinderen. Toch? Dan denk je....'goh ik doe t zo slecht nog niet haha'.

Ga lekker vroeg naar bed idd. Ga ik ook doen, want in tegenstelling wat ik vanochtend nog zo vrolijke schreef was dit een hele vermoeiende dag. Met heel veel steken en gerommel. Pffff...
Ben er ff zo klaar mee!!!

Nou rustig aan!! Fijne avond!

Hoi mamma3007

Ja precies, zo slecht doe ik het nog niet was het eerste wat in mij naar boven kwam haha!

Ik heb de ene dag energie voor 10 en de volgende dag word ik wakker en heb ik het gevoel dat ik overeden ben door de trein!

Nog ff volhouden!

Haha respect dat je sowieso nog deel kan nemen aan een kinderfeestje en niemand achter het behang zit haha. Mijn schoonmoeder was vandaag jarig, ik heb weinig gedaan maar alleen die drukte al pffffff. Zit ook lekker te bankhangen nu.

Gaaf hé dat kinderen van een ander veel gekker doen hé. Denk je toch weer die van mij doen het het nog lang niet zo gek haha

Pff, dat je de energie voor een feestje had, vind ik al heel wat. Mijn geduld zou dan ook heel erg op de proef worden gesteld! Inmiddels weer een beetje bijgekomen?

Terug
Bovenaan