Kinderfysio

Hallo!
Aankomende dinsdag ga ik met Derkjan naar de kinderfysio i.v.m. zijn voorkeurshouding, afgeplatte hoofdje aan 1 kant en het 'huilbaby' zijn....
Heeft iemand van jullie ervaring met de kinderfysio? Wat kan ik verwachten?

Ik heb er geen ervaring mee, maar ben wel benieuwd naar je ervaring! Jaimy heeft ook duidelijke voorkeurshouding en we beginnen t aan z'n hoofdje te zien. Hij is verder geen huilbaby dus heeft geen pijn denk ik aan de werveltjes.
Donderdag weer naar t CB dus zal dan weer even vragen of we ook naar de fysio moeten. Wil er graag op tijd bij zijn, zo'n helmpje wil ik graag voorkomen!

Veel succes in iederr geval en ik ben erg benieuwd!

ik heb vanaf dat men dochter 4 weken oud is fysio aan huis ivm voorkeurshouding,ik moet haar nou in een zijlig kussen leggen en daar heeft ze veel baat bij ze is nu 8 weken en het is al bijna bij gegroeit,ik mocht haar ook niet telkens in de zelfde positie voeden [fles]dus om en om en met je benen bv op tafel dat ze recht voor je ligt op schoot [indien je flesvoeding geeft.ik heb ook als tip meegekregen als ik haar in de box leg een handoek oprollen aan de ene kant meer als de andere kant en haar daar tussen leggen zodat ze naar de goede kant kijkt.

Ik zit ook bij de fysio, maar ik vind dat zij maar weinig doen.. Ik zou naar een osteopaat gaan! Uiteindelijk moet ik, na 3 behandelingen bij de osteopaat, naar een manueel therapeut met mijn zoontje van bijna 2 maanden.
Bij mijn zoontje zit zijn linkerkant helemaal vast, wat dus pijn doet, en vaak kan de osteopaat dit wel verhelpen, maar bij mijn zoontje niet.. daarom zijn we doorgestuurd!!

Toch apart dat het CB je doorstuurt naar de fysio omdat ze zijn hoofd te plat vinden.... komt de fysio... vindt die het wel meevallen!
Enniewees, wel wat tips gekregen maar niets nieuws gehoord. Deed het eigenlijk allemaal al wel.

CB vond het hoofdje van Daan ook erg afgeplat, fysio vond het ook nog wel meevallen.. Wie moet je geloven in dat opzicht???!

Gister is bij ons de fysio geweest. Heb ook niet veel nieuws gehoord, wij waren ook al aardig bezig met trucjes :) hoop dat we er het helmpje mee kunnen voorkomen...

Hoi mama's misschien ten overvloede maar de kijk eens op huilbaby.nl. Zij doet ook voorkeurshouding met een week van de dpanningsklachten af
Voorkeur komt namelijk ergens vandaan,zijliggen tips voor dragen voeden etc helpt erger maar pakt het "probleem" nog niet aan

Wij hebben met haar hele goede ervaringen
Rijden er van den haag voor nAr utrecht

Succes van een sept mama

Terug
Bovenaan