kinderkamer en kinderwagen

De hele kinderkamer en kinderwagen is vandaag gebracht. Het hele huis staat vol en vanavond wordt alles in elkaar gezet. Dan is het kamertje bijna af. Nog even wachten op het rolgordijn en op zoek naar een mooie lamp.

Groetjes Peet

owww lekker hoor!!!

wij moeten nog met het kamertje beginnen doen we volgende week heeft mijn man vakantie!! e gaan we aan de klus!!

veel plezier vanavond heerlijk hoor als alles er staat!!
bij mn eerste was alles met 20 weken al klaar haha en nu.... beetje laks ermee

Wat ontzettend leuk zeg!!!
Kun je straks heerlijk even elke dag van het kamertje genieten. Tenminste dat deed ik bij de 1e wel vaak even.
Wij moeten nog gordijnen kopen en schilderijtjes ophangen en dan is onze kinderkamer ook klaar. Bij mijn 1e had ik ook al alles met 20 weken klaar. Maar we krijgen straks nog nieuwe kozijnen en dubbel glas, dus vandaar dat we nu wat langer gewacht hebben. Wel ben ik nu ook al vaak even op het kamertje aan het rommelen en yordi vind het ook erg leuk om even op dat kamertje te kijken en rond te scharrelen( lees alles overhoop trekken hahaha)

Liefs marielle

Leuk, leuk! Hier zijn we ook begonnen met het kamertje. Het begon ineens zo te kriebelen...
Drie muren zijn geverft en 1 muur moet ik nog behangen. Woensdag komt het kamertje. We zetten lekker iedereen op het verkeerde been. Alle muren zijn blauw en we krijgen een meisje. De behangen muur is van pip, het kruissteekpatroon. Verder worden de assesoires rood, groen en...roze. Die laatste haal ik pas na de geboorte uit de kast, want we houden het nog wel ff geheim.
Passen jullie het kamertje aan aan het geslacht van de baby? Ben benieuwd..
Peetje, geniet r van!

x Taraneh

Hier wordt ook druk gewerkt! Ik kreeg het ook op mijn heupen en heb mijn lief lekker opgestookt om hard door te werken.

Samen hebben we een muurtje behangen en de rest is geschilderd. We zijn bezig met een grote boom voor aan de muur, deze nog even aflakken en dan wil ik er allemaal knuffelbeesten inhangen. Ben er helemaal blij mee. Daarna kunnen we inruimen en krijgt onze oudste ook een opgepimpte kamer. We moeten natuurlijk wel iets terugdoen als we zomaar zijn commode enzo uit zijn kamertje trekken. Geloof dat we het maar moeten compenseren met veeel autodingen :)

Veel plezier allemaal!

Wat leuk zeg!! Leuk als alles inmekaar staat he!
Bij mij heeft mn man gister alles neergezet en ik alles ingeruimd!! Ik kom wel 20x op t kamertje om ff te kijken elke keer.... En mn dochter wil elke keer naar broertjes kamer om te snuffelen...

Succes en veel plezier allemaal met de babykamers dames

Terug
Bovenaan