kinderkamer, hoever zijn jullie?

Vandaag op jacht naar vloeren&kasten voor Felines kamer. Onze dochter gaat naar een grotere kamer&babykamer blijft babykamer.
Mooie kledingkast gekocht&vloer besteld. Vloer komen ze 18 febr (vloerbedekking) leggen.
Dus dat betekend dat we de muren voor de 18de gedaan moeten hebben! Fijn dat er nu schot in komt ;)
Wij willen onze dochter in maart oververhuizen naar haar nieuwe kamer.

Hoe gaat het bij jullie?
xx

wij hebben besloten om met de verhuizing onze zoon ook gelijk in zijn grote bed te leggen. Het gaat super goed. Als je dan toch gaat verhuizen kun je het net zo goed in 1 keer allemaal doen dus de kamertjes zijn beide al klaar.

:) dat is natuurlijk wel handig om het dan in 1x te doen. Leuk!!

Wij zijn al helemaal klaar met het kamertje. Vloer lag er al in. En de muren hadden we al meteen geschilderd toen we hier kwamen wonen afgelopen September! Meubels hadden we vrij snel. Dus nu wachten tot of eind Maart of begin April :).

Succes met jullie kamers.

Het bedje en de kast staan al in elkaar, voor je weet maar nooit. Eind februari gaat ze pas over, dan moeten ze een kamertje gaan delen. Ik vind het wel spannend hoe het zal gaan. Gister brak mn dochtertje de tent nog af, moet ze niet doen als ze bij haar grote broer op de kamer komt.

De meubeltjes staan al klaar. De kamer is ook bijna klaar. we moet alleen nog een rolgordijn en gordijnen en een matras aan schaffen. en verder schoonmaken. kleertjes wassen enz. maar ik de planning zit dat het voor eind feb klaar moet zijn dus ik heb nog ff.

Vrijdag begonnen om kamertje op te ruimen (lees: latste verhuisdozen eruit en andere bestemming vinden voor logeermatrassen)
Verder commode van finn zijn kamer gehaald en spullen eruit opgeruimd. Eerste babyspulletjes er weer in (leuk om dat weer uit de opbergboxen te halen!)
Uiteindelijk best veel gedaan. Alleen ledikantje staat nog in de schuur, maar dat bouwen we pas op als we het gaan gebruiken ( hebben nu een schattig wiegje staan, en wiegje en ledikantje samen op de kamer past niet, mochten we na een paar weken het wiegje willen verhuizen van onze slaapkamer naar de babykamer)
Zou dit dan toch een eerste teken van nesteldrang zijn geweest ;) ?

Hier alles compleet voor onze eerste uk dus geen last van interne verhuizingen. Zo benieuwd naar de bevalling. En wat er allemaal te wachtte staat.

Terug
Bovenaan