Kinderkamer is zo goed als klaar

Vandaag zijn de meubels in elkaar gezet, het behang en verf werk was al klaar, gordijnen moeten nog worden opgehangen en vitrage, plankjes nog aan de wanden en dan is het echt klaar.
Nog even lekker shoppen voor wat accesoires voor de finishing touch en dan mag ik het echt klaar noemen.

Alice

Leuk!! Ik ben ook bezig met de babykamer, het lijkt alleen helemaal nergens op nog. Het was al een babykamer en er zat heel leuk roze nijntjebehang op. Mijn beide dochters hebben daar geslapen. Maar het behang is erg vies geworden (vooral bij de commode van de babyolie en zalfjes) en waren we al toe aan iets anders. Toen bleek dat we nu een zoon krijgen, moest dat roze behang er natuurlijk af. Dat heb ik nu gedaan en ziet het er niet uit natuurlijk.

Het behang ligt wel klaar en zaterdag komt mijn moeder me helpen met behangen en dan moet dat ook wel dit weekend af kunnen zijn. heb er erg veel zin in om het resultaat te zien.

Heb ook echt wel het gevoel nu dat alles gedaan moet worden en af moet. Er moet nog zoveel gebeuren. Het hele huis ligt op zijn kop. Te weinig kastruimte nu met de derde in zicht, dus moet onze kledingkast weg en een grotere komen. De kast van de oudste moest naar zolder, want op haar kamer  moest een stapelbed komen, dan moet als de grote kast staat haar kledingkast weer leeg, want dat komt dan in de gezamelijke grote kast, noem maar op. Dan wil je natuurlijk ook nog al die kleren uitzoeken, wat een werk!! De zolder ligt ook helemaal vol met babyspullen, omdat de babykamer nog niet behangen is, dus ik nog niets op kan ruimen en neer kan zetten, ik krijg er echt de kriebels van!

Nou ja, een heel verhaal. Gelukkig hebben we nog even de tijd.

Groetjes Paula
27,3 weken

Hallo,

Ik krijg ook de kriebels. Ben maandag voor een pretecho geweest en sindsdien
wil ik echt gaan beginnen om alles klaar te maken. Alleen heb ik weinig fut.
Dus doe telkens als ik zin heb, iets en als ik moe ben, laat ik het weer even liggen.

Moet de logeerkamer leegruimen, want we hebben maar drie slaapkamers.
Gisteren heb ik de logeerbedden kunnen verkopen, dus die zijn al weg.

Nou ik heb er weer helemaal zin, dus ik ga weer naar boven, even iets doen............

Groetjes,
Sonja

Ik krijg helemaal de kriebels als ik dit lees.... Aan onze babykamer opzich hoeft niet zo heel veel gedaan te worden, die hebben we bij het betrekken van dit (nieuwbouw) huis (afgelopen maart) al behangen. Maar onze jongste dochter slaapt er nu en die moet net als haar zus een kamertje op zolder krijgen.... Maar manlief is aldoor voor z'n werk in het buitenland, dus er zit gaan schot in.... Oké, we hebben nog even, maar als ik jullie stukjes dan lees....
Maar alles komt goed....
Groetjes, J

hier een oktober mama, (lees vaak ff mee)

even een reactie op paula,
ik zit namelijk precies zo! ook met de 3e op komst moeten onze meiden samen op de kamer dus hebben we ook alles vol staan!
dit weekend komt er structuur op de muren zodat er alleen geverfd hoeft te worden later.
wat een chaos heb je dan he!
ik erger me kapot en wil het klaar hebben!
maar geduld is een schone zaak!!!
succes ermee!

Liefs Jenny (22wk 2 dagen)

Wij krijgen 27 juni pas de sleutel van ons nieuwe huis en kunnen dan pas een beetje gaan beginnen...Ik ben dan 27 weken zwanger en heb er goede moed in!!
Ben wel bang dat ik een beetje teveel wil gaan doen in 1 keer. Moet dus goed naar mn lichaam gaan luisteren.
Gelukkig hoeven we aan de babykamer niet zoveel te doen, de huidige bewoners hebben net een half jaar geleden het kamertje opgeknapt en precies leuke kleuren, oranje met wit!!!
Al met al heb ik er onwijs veel zin in, want we zijn nu inwonend bij mijn vader en mis zooooo mijn eigen plekkie!!
Iedereen veel succes met het opknappen van hun kamertje!!
Groetjes,
Miriam

Terug
Bovenaan