Leuk!! Ik ben ook bezig met de babykamer, het lijkt alleen helemaal nergens op nog. Het was al een babykamer en er zat heel leuk roze nijntjebehang op. Mijn beide dochters hebben daar geslapen. Maar het behang is erg vies geworden (vooral bij de commode van de babyolie en zalfjes) en waren we al toe aan iets anders. Toen bleek dat we nu een zoon krijgen, moest dat roze behang er natuurlijk af. Dat heb ik nu gedaan en ziet het er niet uit natuurlijk.
Het behang ligt wel klaar en zaterdag komt mijn moeder me helpen met behangen en dan moet dat ook wel dit weekend af kunnen zijn. heb er erg veel zin in om het resultaat te zien.
Heb ook echt wel het gevoel nu dat alles gedaan moet worden en af moet. Er moet nog zoveel gebeuren. Het hele huis ligt op zijn kop. Te weinig kastruimte nu met de derde in zicht, dus moet onze kledingkast weg en een grotere komen. De kast van de oudste moest naar zolder, want op haar kamer moest een stapelbed komen, dan moet als de grote kast staat haar kledingkast weer leeg, want dat komt dan in de gezamelijke grote kast, noem maar op. Dan wil je natuurlijk ook nog al die kleren uitzoeken, wat een werk!! De zolder ligt ook helemaal vol met babyspullen, omdat de babykamer nog niet behangen is, dus ik nog niets op kan ruimen en neer kan zetten, ik krijg er echt de kriebels van!
Nou ja, een heel verhaal. Gelukkig hebben we nog even de tijd.
Groetjes Paula
27,3 weken