Kinderkamer, kinderwagen, etc :)

Hi ladies, hoe is het met jullie?? Wanneer begin je eigenlijk met het rondkijken naar een kamertje en een kinderwagen? Vind het zelf nu nog wel erg vroeg (13 weken) maar een aantal mensen gaven aan dat ik het juist beter nu kan doen, omdat ik me nu nog goed voel. Wanneer beginnen jullie hiermee???
 
Ik heb een paar week geleden al gekeken, vond het zelf wel handig er vroeg mee te beginnen, zo kun je er rustig over nadenken en bij meerdere winkels rondkijken....
Zo zijn wij eerst Naar Groningen geweest bij prenatal en babydump en wil aankomende zomer nog naar een grote in Hoogeveen met als extra een pulledag meepakken. Maak er gewoon een dagje uit van.
 
Ik ben nu 11+4 weken, maar wij zijn ook al aan het kijken, een kinderwagen heb ik al gevonden en hier en daar krijg ik spullen.
Het is maar net of je iets vindtt wat echt bij jullie hoort. Geniet ervan, het is een leuke tijd.

Liefs Mariska
 
Ik ben al begonnen met de kamer verven. Eind deze maand gaan we de kamer bestellen. Dan zal ik rond de 14 weken zijn. Heb liever alles nu. Nu ik het nog zelf kan doen. Dan hoef ik later in de zwangerschap niet meer te tillen enz. Zondag gaan we nog even naar baby dump. Ze hebben momenteel veel koetingen. En je krijgt bij een babykamer een box gratis. Je mag zelfs de kleur kiezen.
 
Klinkt leuk allemaal! Gelukkig ben ik niet de enige die al 'zin' heeft om leuke dingen te kopen! hihi.
De kinderkamer heb ik eigenlijk al.. Heb een meubelzaak met mooie brocante meubeltjes, wordt allemaal door een meubelmaker gerestaureerd enzo. Maar ja, er moet nog zoveel meer. Denk dat ik ook bij babydump langsga!
En zijn jullie ook al bezig met namen? :)
 
Wij waren met onze dochter ook voor de 20 weken al klaar met de kamer enzo. Heerlijk om dan in het kamertje te zitten met je bolle buik straks haha.

De baby kamer blijft voor wat ie is en nu gaat onze dochter naar een nieuwe kamer. Daar wachten we ook niet te lang mee, kan ze vast goed wennen.

Vaak zit er ook nog wel een X aantal weken levertijd op meubels dus daar moet je ook rekening mee houden lijkt me.
 
Hoihoi,

Tijdens de zwangerschap van ons zoontje heb ik als eerste een kinderwagen gekocht, Quinny Buzz 3 op de dag van de 20 weken echo, pas bij 32 weken heb ik de Leander hangwieg en een box gekocht, en in week 37 op mijn verjaardag bijna alle andere spulletjes zoals beddegoed, kleertjes, kruik, verzorgingsspullen, boxkleed en verschoonmatje, wikkeldoek etc van Snoozebaby.

Wij zaten tijdens die zwangerschap in een enorme verbouwing (van 2 huizen 1 maken en complete renovatie) en waren dan ook pas 4 dagen voor de uitgerekende datum helemaal klaar met de babykamer. Blij toe, want hij is ook op de uitgerekende datum geboren. Ons nieuwe kindje kan eigenlijk komen wanneer het er klaar voor is, alles is in huis, ik denk ook niet dat ik voor veel nieuwe dingen wil of hoef te shoppen, alles is natuurlijk maar een half jaar gebruikt....

Ik heb me wel voorgenomen deze keer na de 20 weken echo schoentjes te gaan kopen, daarmee wordt het voor mij echt en ik heb zulke leuke gezien.. mogen ze mooi pronken op het kamertje!
 
Terug
Bovenaan