Hoihoi,
Tijdens de zwangerschap van ons zoontje heb ik als eerste een kinderwagen gekocht, Quinny Buzz 3 op de dag van de 20 weken echo, pas bij 32 weken heb ik de Leander hangwieg en een box gekocht, en in week 37 op mijn verjaardag bijna alle andere spulletjes zoals beddegoed, kleertjes, kruik, verzorgingsspullen, boxkleed en verschoonmatje, wikkeldoek etc van Snoozebaby.
Wij zaten tijdens die zwangerschap in een enorme verbouwing (van 2 huizen 1 maken en complete renovatie) en waren dan ook pas 4 dagen voor de uitgerekende datum helemaal klaar met de babykamer. Blij toe, want hij is ook op de uitgerekende datum geboren. Ons nieuwe kindje kan eigenlijk komen wanneer het er klaar voor is, alles is in huis, ik denk ook niet dat ik voor veel nieuwe dingen wil of hoef te shoppen, alles is natuurlijk maar een half jaar gebruikt....
Ik heb me wel voorgenomen deze keer na de 20 weken echo schoentjes te gaan kopen, daarmee wordt het voor mij echt en ik heb zulke leuke gezien.. mogen ze mooi pronken op het kamertje!