kinderkamer pimpen

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik heb een vraagje.

Toen we zwanger waren wisten we niet of het een jongen of een meisje zou worden, dus hadden we de babykamer vrij neutraal gehouden. Witte muren, houten meubeltjes en wat bamboemuurstickers.

9 maanden geleden (27 november 2007) is onze dochter geboren en nu wil ik toch graag haar kamertje een beetje 'pimpen'. Ik wil er graag een echte meisjeskamer van maken. Wat kleurige verf en wat leuke accessoires hier en daar.

Mijn vraag is: is het schadelijk om haar kamertje te verven en haar  toch in dat kamertje te laten slapen? Ze heeft een deur naar buiten op haar kamertje, die zouden we  natuurlijk open zetten en onze stofzuiger/luchtzuiveraar met koolstoffilter zouden we aanzetten) Ze slaapt namelijk niet zo goed op andere kamers. Als het wel schadelijk is, hoe lang zou ze dan op een andere kamer moeten slapen, denken jullie?

Misschien hebben jullie nog andere ideeën over hoe ik haar kamertje kan opleuken zonder verf te gebruiken...  

Alvast bedankt!!

hoi,

Er is speciale verf voor kinder-kamers, van flexa als ik me niet vergis.

groetjes Debby

tsja... of het schadelijk is??? dat weet ik niet hoor, maar slapen in verflucht lijkt me niet zo prettig. Misschien kun je er met andere .......gordijnen, beddengoed, posters, mobiles, knuffels, kapstokje, vloerkleed, kussentjes, speelgoedkist, poppenwagentj of lamp toch iets meisjesachtigs van maken... Misschien een leuke fotolijst aan de wand... Of een spiegel? Een speelhoekje met een tafeltje en vier stoelen...
Ideeen genoeg... ik zou het wel weten als ik een dochter had
Xus, Susan

Terug
Bovenaan