kinderkamer verven?

A

Anoniem

Guest
Hallo, ben er 'n paar daagjes tussenuit geweest, en was net aan het bijlezen Maar zijn jullie nu allemaal de kinderkamer aan het verven of opknappen? Wel toevallig, wij hebben dus een nieuwe kast voor op Thijs z'n kamer uitgezocht, en dan moeten we ook gaan ..............(verven) hihi. Heeft er iemand leuke ideetjes voor de jongenskamer? groetjes Wendy

haha zag net allerlei   leuke ideeen staan van Sandra dr topic  voor een meisjeskamer met vlakken en kleuren, idd goede ideeen voor jongenskamer? Ben ook benieuwd want over poosje moet ik ook Sep zn kamertje her inrichten! Ik vind nog steeds dat aqua en groen erg leuk,   het thema wordt hier ridders (met draken, kastelen enz) maar precies weten hoe of wat doe ik ook nog niet. Crea ideeen hier dus ook welkom haha

succes xxx Bianca

Hier ook aan het ideeen verzamelen. Aangezien we 1 dec (duim duim als alles rond komt) de sleutel krijgen, mag ik helemaal los op Yoëll zn kamer JEEEJ
Wij gaan voor een jungle kamer, nu nog liefjes met lieve aapjes en vrolijke papagaaien ed. Als hij groter is kunnen we voor de leeuwen en panters gaan en voor de wandlampen als dieren ogen enz

Ik zou op google gewoon intikken  ideeen  jongenskamer en evt het thema en dan komt er vanalles uit rollen.
Beetje knippen en plakken en voila een leuke kamer.

Pauline

Terug
Bovenaan