kinderkamer

A

Anoniem

Guest
Zoals jullie misschien weten hebben we een ander huis gekocht. (ons oude huis staat nog steeds te koop dus kom maar op gegadigde!!) Maar rond Januari willen we dan toch gaan overhuizen.
Nu wil ik Tyche's kamertje leuk en gezellig maken. Meisjes-achtig maar toch niet te tuttig en dat ze het tot ze 4-5 jaar  is toch nog wel leuk vind.
Dus hebben jullie idee-en of anders foto's!!!!!!

Hmm ...wij hebben ook net een nieuw huis gekocht! En Lili krijgt nu ze een broer of zusje krijgt ook een nieuw kamertje...

Nou ik heb ALLES van kroontjes in de kleuren WIT met PAARS...

Kroontjes kinderbedje kroontjes lampjes kroontjes stoeltjes met tafeltje, kroontjes kast ..zelfs een kroontjes poppenbedje...allemaal van 1 serie ziet echt rete gaaf uit!!
de hele zooi van verzorgingsspulletjes is van kroontje dus: kammetje luieremmer wattepotjes etc...oja ook nog een glazen klok met ditzelfde kroontje...
ook nog een meetlat en kapstokje van kroontjes Alles is wit en ik heb het aangekleed met paars!!
Ben er heel trots op!! Koste ook een vermogen maar ach...ze kan er de komende jaartjes mee vooruit!!

Liefs lonneke

Hier hebben ze leuke dingen, misschien zit er iets voor je bij?

Kinderkamer

Groetjes Nanda

Nanda, je linkt doet het niet.
Zal zo eens google-en.

Ik hou ook van kroontjes maar wacht nog op andere idee-en ...

Potjandikke nog an toe, link die het niet doet... hmmm zo even de site opzoeken.

Wat ook erg leuk is en zeker als ze ouder worden zijn behang beesten, ik vind ze zelf erg gaaf, maar zal eerst de muren moeten schuren en daar heb ik nog even geen zin in.

behangbeesten  

(mocht hij het niet doen http://www.kikkekinderkamers.nl /site2/onze_collectie/index.html)

en de vorige:
kinderkamerwinkel  

(http://www.kinderkamerwinkel.nl/? menu=category&categoryID=7520&gclid= CN-_tJOOp48CFQFYQgod-261RQ)

Ooh Nanda!! Ik zit me echt helemaal te vergapen aan de behangbeesten. Wat leuk!! Echt geweldig. Ik dacht echt: Ik pak mijn spullen en Tyche en ik rij erheen. Maar toen zag ik dat het 2 uur rijden is.. zucht, maar anders... Dan was het geld zo op. Echt helemaal wauw!!
Dus ik ga nu google-en voor behangbeesten in de buurt. Want dat wordt het echt. Of gaat iemand dit nog overtreffen... kan haast niet!

Op die andere site vond ik de 'graffiti' wel gaaf en dan de naam van je kindje.. je zult wel weten wat ik bedoel. Maar ik wou Tyche's kamertje toch wat 'liever' houden. Maar misschien doet de sint dit wel voor Tyche's zus van 8.... even sint (papa) lief aankijken...

Hmm dat huishouden moet maar wachten. Ik ben vandaag into de behangbeesten!
Dank Nanda!

En om even een idee te krijgen hoe het op een kamer eruitziet.

Ik vind het echt helemaal TE leuk en geweldig. Ga straks even meten of het kan passen omdat Tyche's kamer schuin loopt door het schuin dak.. en dan..

Pff moet ik manlief overhalen want het is onwijs duur!
Welke vinden jullie het leukst? En wat vinden jullie ervan?
Het is op zich wel druk maar Tyche's kamer is redelijk groot en dan hou ik de rest heel simpel.. (moet dan ook wel want dan is het geld op haha)
eerlijke meningen aub.

Nanda Bedankt! De eer is aan jou!

Ze zijn super he! Ben er ook helemaal weg van, helaas heeft mijn huisje erg rotte muren waar een dikke laag van die structuurverf opzit met een erg groffe korrel, dus ik zou alles moet schuren tot alle korrels weg zijn. Anders had Tess ook van die stoere beesten gekregen.

Ben benieuwd naar het resultaat straks, maak me jaloers!

Succes, groetjes Nanda

Terug
Bovenaan