Kinderkamer

Nu we weten dat het een jochie wordt, willen we beginnen met de kinderkamer. Alles is inmiddels wit geschilderd... maar nu...

We hebben al een beetje op internet lopen speuren naar ideeen, maar je ziet weinig complete kamers... en dan meer wat doe je met je muren ed. (Commode en ledikant hebben we al)

Hebben jullie ideeen? Voor ons natuurlijk de eerste, dus nog weinig ervaring....

Beste maaike,

Misschien kun je eens naar kidsfactory. Die hebben wel 50 verschillende kamers in allerlei stijlen ingericht. Heel erg leuk om een keertje te gaan kijken en ideetjes op te doen.
Wil je een bepaald thema, een bepaalde kleur??
Je kunt een muurschildering maken, fotobehang, banen, cirkels of wat dan ook schilderen, schilderijen ophangen, etc.

Wij hebben de babykamer van de eerste zwangerschap. We laten deze zoals hij is. In wit en beige met schaapjes. Tegen de tijd dat de baby er is, wordt het vanzelf steeds meer een jongens of meidenkamer met spulletjes van het kind zelf.

Heb je anders wat specifiekere vragen waar we je mee kunnen helpen?

Groetjes

Van Ariadne, tijdschrift, bestaat ook een kinderkamer variant, wel mt complete kinderkamers. Daar kun je ook nog ideeen opdoen.

En anders door de behangboeken speuren; daar krijg je op zich al inspiratie van. En vaak origineler dan de zoveelste gesyleerde kamer.

Succes! (Enne, leuk he, dat inrichten. vind ik wel)

leuk het inrichten van de babykamer.
je kunt misschien nog 1 muur een kleurtje geven? als jullie dat leuk vinden natuurlijk.als we straks gaan verhuizen kunnen we ook bezich.
babykamer bij ons wordt denk ik 4 witte muren met op 1 muur een beertje opgeschilderd met kleur beige of bruin. hoe ik dat precies wil doen weet ik nog niet.
ik heb ook gegooglet naar babykamer en dan afbeeldingen misschien kun je zo ook ideeën op doen.
voor ons zoontje van nu andere half gaan we een cars kamer maken.
je kunt voor jullie kindje eventueel ook een thema kiezen bijvoorbeeld foreverfriends of bobbi of heel iets anders.
groetjes marielle

Hoi Maaike,
Ook voor ons is het de eerste en ik vond het ook moeilijk kiezen wat kleur betreft.
wij hebben bij www.schilderijenzo.nl schilderijtjes besteld om het kamertje aan te kleden.
Onze muren zijn 2 jaar geleden gespoten, dus behangen gaat niet. Ik heb grenen meubeltjes en veel blauwe accesoires.( Ik vind blauw een mooie kleur )
Wij hebben gister het kamertje in gericht. De meubeltjes hadden we al staan namelijk. Het word echt leuk.
Groetjes, Petra.

Hoi Maaike,

Op Eijffinger.nl heb je een hele kids collectie staan, heel leuk, wel prijzig. Wel leuk om ideeen op te doen. Op woning-decoratie.nl heb je ook hele leuke muurstickers (bijc slaap kindje slaap)

Zelf vind ik het ook moeilijk, maar dat komt omdat ik op dit moment nog niet weet of het een jongen/meisje wordt. We willen dat basis neutraal houden en dan alles met leuke dekentjes, gordijntjes, mandjes ed alles aankleden.

Liefs Milou

Hoi,

Wij willen de kamer aankleden met muurstickers, van bijvoorbeeld een grote teigetje ofzo... En voor de rest neutraal. De meubeltjes zijn beige met hout.

Succes!

Terug
Bovenaan